نخستين اجراي كنسرت بداهه نوازي آن و آن در تهران با حضور هوشنگ ظريف و هنرمندي حسين عليزاده و پژمان حدادي شب گذشته در تالار وحدت به پايان رسيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نخستين كنسرت بداهه نوازي آن و آن در تهران با حضور هوشنگ ظريف و هنرمندي حسين عليزاده و پژمان حدادي شب گذشته 4 تيرماه در تالار وحدت برگزار شد.
حسين عليزاده كه پيش از اين اعلام كرده بود كه با نام استادانش به روي صحنه مي رود، نخستين شب اجراي خود را با نام استاد هوشنگ ظريف آغاز كرد و در اين خصوص گفت: در سال 1346 در كنار استاد ظريف به عنوان شاگرد ايشان ساز مي زدم و در همين سالن كنسرتي براي افتتاح سالن برگزار شد كه استاد هوشنگ ظريف قطعه بند باز را اجرا كند.
عليزاده در ادامه افزود: هر كسي كه اهل هنر و نواختن تار باشد چه در عرصه تخصصي و چه عرصه آماتور و همه كساني كه در ايران دستي به تار دارند، نام استاد هوشنگ ظريف در كنار نام آنها جلوه گر مي شود.
وي با اشاره به اينكه هوشنگ ظريف در تار نوازي نوين ايران نقش عمده اي دارد، افزود: علاوه بر جذابيت و جذيت كاري اين استاد، ويژگي هاي هنري و چهره هنري هوشنگ ظريف براي من جذابيت داشت و در گذشته هر بار پس از اتمام كلاس درس تا ديدار مجدد غم و غصه داشتيم.
وي با اشاره به اينكه در مهرماه سال 1343 اولين درس موسيقي خود را در محضر استاد هوشنگ ظريف گذارند، افزود: اميدوارم آنچنان كه شايسته است قدر اين استاد را دانست و ساليان سال دركنار هوشنگ ظريف شاگردي كنيم و از حضورش بهره ببريم.
عليزاده پس از دعوت حاضران و مدعويت به تشويق استاد هوشنگ ظريف به همراه پژمان حدادي به بداهه نوازي قطعه اي پرداختند.
گفتني است، تور كنسرت آن و آن از اواسط ارديبهشت ماه سال جاري با  اجراي كنسرت هايي در شهر اهواز آغاز شد و با سفر شهرهايي چون بهبهان، بوشهر، تبريز، ساري، آمل، رودسر، در آخرين شب بهار در شهرستان سياهكل به پايان رسيد.
كنسرت بداهه نوازي آن و آن كه از نخستين اجراي خود را از 4 تيرماه آغاز كرد به مدت 5 شب در تالار وحدت برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار