سمنان/

اجرای 27 طرح كشاورزی در مهدیشهر تصویب شد

مدیر جهادكشاورزی شهرستان مهدیشهر از تصویب 27 طرح كشاورزی این شهرستان در نشست اجرایی طرح توسعه بخش كشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'پرویز میرآخورلو' افزود: علاوه بر این تشكیل چهار نشست كمیته كارشناسی كارگروه توسعه بخش كشاورزی در شهرستان، معرفی 150 نفر از دامداران برای دریافت تسهیلات بانكی، تشكیل 25 فقره پرونده در خصوص طرح های توسعه بخش كشاورزی و پیگیری امور مربوط به 10 فقره پرونده صدور پروانه ها و مجوزها از دیگر فعالیتها در این شهرستان بوده است.

وی اجرای طرح خود اجرایی هدفمندی یارانه ها در دو واحد مرغداری، احداث پنج واحد گلخانه توسط بخش خصوصی، احداث هشت باب باغ در مناطق تحت پوشش، لایروبی و مرمت دو رشته قنات، اجرای عملیات در پنج كیلومتر از جاده بین مزارع، تسطیح نسبی پنج هكتار از اراضی نیز در این شهرستان انجام شده است.

مدیر جهاد كشاورزی شهرستان مهدیشهر گفت: برگزاری سه دوره آموزشی مبارزه با علف های هرز گندم و سمپاشی، اجرای سایت محصول انار برای تولید محصول سالم و بازدید از باغ های منطقه و شناسایی آفات و بیماری ها از دیگر فعالیت های این مدیریت در خرداد ماه گذشته بوده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.