براي بسياري از فوتبالدوستان اتفاقات و اخبار داخل اردويي و حاشيه اي تيم هاي فوتبال به اندازه ديدن بازي هاي آنان جذاب است. به همين دليل تلاش مي شود تا به بررسي حاشيه هاي اين بازي ها پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، نشريه ها و رسانه هاي بين المللي به حاشيه هاي روز هجدهم مسابقات يورو 2012 پراخته اند که در زير نگاهي گذرا به آن مي اندازيم.

*فرانس پِرِس – لوران بلان سرمربي تيم ملي فرانسه درباره درگيري نصري با يک خبرنگار فرانسوي، با ابراز نارضايتي از واکنش نصري گفت: "رفتار نصري باعث مخدوش شدن چهره خودش و تيم ملي فرانسه شده است". 

 *گُل بين المللي – تيم ملي فرانسه در يک روز باراني و غمناک در فرودگاه لو بورژه پاريس به وطن بازگشت. پيشوازي از آنان به عمل نيامد و فقط خانواده و برخي هواداران ديارا، اِم ويلا و ماتويدي به گرمي از عزيزانشان استقبال کردند. بازيکنان مصاحبه خاصي با خبرنگاران نکردند و همگي با عجله فرودگاه را به سمت لذت بردن از تعطيلات ترک کردند!

 *اسکاي اسپورتس – لوران بلان بزودي با مقامات فدراسيون فوتبال فرانسه درباره آينده خود، ديدار خواهد کرد. قرارداد بلان تا پايان يورو 2012 بوده است و هم اکنون پيشنهادي نيز از تيم ليگ برتري تاتنهام براي رهبري آن دارد.

 *سان – ژابي آلونسو هافبک ملي پوش اسپانيايي رئال مادريد پس از دابل برابر فرانسه طي مصاحبه اي از کريستيانو رونالدو همبازي خود در مادريد ستايش کرد و کليد پيروزي بر پرتغال را مهار رونالدو دانست. آلونسو به شوخي گفت: "به قول يکي از همکاران اردوي تيم ملي اسپانيا، ما احتياج داريم تا رونالدو را با پرتاب کمند مهار کنيم".

*ديلي ميل – جان لوئيجي بوفون دروازبان کهنه کار ايتاليا اعلام کرد، آتزوري در فينال يورو 2012  با اسپانيا ديدار خواهد کرد.

 *ميل آن ساندي – گفته مي شود فابيوکاپلو سرمربي ايتاليايي سابق تيم ملي انگلستان به پراندلي براي شکست دادن انگليس مشاوره داده است اما دُن فابيو به شدت اين موضوع را تکذيب مي کند.

*گُل بين المللي – در سکوت ورزشگاه محل برگزاري بازي ايتاليا – انگليس يک شعار بدون توقف از ابتداي نيمه دوم بازيکنان انگلستان را تشويق و تهييج مي کرد: "ارتش احمق روي هاجسون"!!!...، چه هواداران باتعصبي!

*ديلي ميل – درپي مصدميت باستين شواين اشتايگر هافبک بازيساز ژرمن ها از ناحيه قوزک پا، نگراني فزاينده اي اردوي آلماني ها را فراگرفته است اما فيليپ لام اعلام کرد: "شوايني به بازي نيمه نهايي مي رسد"! 

 *ميرور – ميکل روکِه مدافع 23 ساله تيم رئال بتيس اسپانيا پس از دست و پنجه نرم کردن با بيماري سرطان لگن خاصره، ديروز چشم از جهان فرو بست و اردوي اسپانيا و رقابت هاي يورو را در غم فرو برد. روکه هم دوره جرارد پيکه در تيم جوانان بارسلونا بود و مدتي را هم به صورت قرضي در ليورپول گذراند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار