مهمترين عناوين اخبارسياسي باشگاه خبرنگاران كه در روز دوشنبه منتشر شده موضوعاتي چون کنترل تورم و اصلاح قيمت‌ها اولويت ويژه مجلس، آيا عدم دعوت از سران سعودي در اجلاس نم ديپلماسي فعال است؟قدردانی وزیر نیرو از مشترکان برق خانگي و ... است.

این عناوین به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:



کنترل تورم و اصلاح قيمت‌ها اولويت ويژه مجلس

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/4/5/82229_501.jpg

نايب رئيس کميسيون اقتصادي مجلس گفت: موضوع کنترل تورم و اصلاح قيمت‌ها از اولويت‌ ويژه‌اي برخوردار است و قطعا اين مهم در دستور کار مجلس و در راس آن کميسيون اقتصادي قرار خواهد گرفت.


فیروز آبادی: حکومت بحرین فاقد مشروعیت است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/4/5/82930_197.jpg

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بيان اينکه اقدامات شورای نظامی مصر که خود منصوب مبارک است هیچ وجاهت قانونی و مشروعیت سیاسی ندارد؛ افزود: حکومت پادشاهی بحرین نیز فاقد هرگونه مشروعیت سیاسی است

 
در حالي كه در حساس‌ترين شرايط و مقاطع منطقه‌اي و بين‌المللي به سر مي‌‌بريم و تحولات منطقه هر روز شتاب و شكل تازه‌اي به خود مي‌گيرد اما متاسفانه تحرك و پويايي كه لازمه چنين شرايط باشد از دستگاه ديپلماسي و سياست خارجي كشور ديده نمي‌شود؛ ديپلماسي كه شايد تحرك خود را در احضار‌هاي پياپي برخي سفرا ديده است.


تغییر و تحول در جامعه روحانیت مبارز
عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: جذب اعضاي جديد و وجود جوانان در جامعه روحانيت مبارز به معناي جايگزيني و يا تعويض ديگر اعضاء نيست.


ابلاغ آیین نامه اجرایى نظام شاخص‌هاى پایدارى محیطى


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/4/5/84745_715.jpg


هیئت وزیران، به منظور بهره برداری بهینه از منابع طبیعی و پایه، آیین نامه اجرایى نظام شاخصهاى پایدارى محیطى را تصویب کرد.



قدردانی وزیر نیرو از مشترکان برق خانگی
وزیر نیرو از مشترکان برق بخش خانگی به دلیل مدیریت در مصرف برق قدردانی کرد.


ترور 28 ايراني بي گناه در 5 تير ماه


ترور 28 ايراني بي گناه در 5 تير ماه گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.



دستگاه قضا ماجرای "واحد آکسفورد" را پیگیری کند
قائم مقام سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه‌قضائیه نوشت.


پیگیری  مسئله حجاب در قالب قانون کافی نیست 

مسئول بسيج دانشگاه علوم و تحقيقات گفت: پيگيري مسئله عفاف و حجاب در قالب قوانين شايد بتواند آن را محدود کند، اما راه حل اساسي آن نبوده و اين کار نيازمند اتاق فکر فرهنگي است.


كسي كه قانون را قبول ندارد ديكتاتور است

گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور دکتر امیر محبیان مدیر عامل خبرگزاری آریا و عضو شورای سردبیری روزنامه رسالت برگزار شد.


شرط باز تولید خودروي وانت پيکان
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: خودروي وانت پيکان در صورت رعايت حداقلي ضوابط موسسه استاندارد مي تواند مجوز توليد داشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار