رییس سازمان مدارس غیر دولتی توسعه مشارکت های مددی و خانواده آموزش و پرورش از ابلاغ ضوابط تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی به استان های کشور خبر داد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: در این بخشنامه آمده است:‌ در اجرای ماده 15و 16 قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزش و پرورش غیردولتی مصوبه شصت و یکمین جلسه شورای نظارت مرکزی در تاریخ 6 خرداد ماه سال 91 ضوابط و چگونگی تعیین نرخ شهریه ثابت و فوق برنامه مدارس غیر دولتی در سال تحصیلی 92-91 ابلاغ شد.

براساس این گزارش، شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 92-91 با مبنا قراردادن شهریه سال تحصیلی 91-90 و با توجه به درجه بندی (حداکثر3 درصد) طرح نظارت جامع (حداکثر 3 درصد) و امتیاز به ازای جذب دانش آموز (حداکثریک درصد) و در مجموع تا 10 درصد افزایش می یابد.

این گزارش می افزاید: درصد سطح آموزش و پرورش شهرستان ها و پیش دبستان های مستقل که تاکنون درجه بندی نشده اند همچنین مدراسی که طی سال های 91-88 تأسیس شده اند از طریق جمع درصد امتیاز نظارت جامع و امتیاز جذب دانش آموز با ضریب 4/7 طی فرمول ذیل محاسبه می شود.

(درصدامتیاز سطح آموزش مدارس درجه بندی نشده +درصد ا متیاز جذب دانش آموز+ درصد امتیاز نظارت جامع)

شایان ذکر است: در این ابلاغیه برای فضای فیزیکی و تجهیزات مورد نظر صدا کرد تا 3 درصد افزایش نرخ شهریه پیش نیاز شده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نزجس
۱۹:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
باسلام.
یه سوال مساحت مدرسه غیر انتفاعی تو میزان شهریه مدارس تاثیر داره.واسه افزایش .
نداشتن دبیر .نداشتن امکانات تربیت بدنی.چقد تاثیر داره تو شهریه مدرسه.ممنون
آخرین اخبار