اردبيل/

مشاركت 20 هزار نفر در رقابتهاي ورزشي اموزش و پرورش

رئيس گروه دفتر درس تربيت‌ بدني وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال بيش از 20 هزار نفر در کشور درگير رقابت‌هاي ورزشي در آموزش و پرورش هستند.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،‌ آقاي دامرودي با اشاره به برگزاري جشنواره روش‌هاي برتر الگوي تدريس رشته تربيت بدني در استانها گفت:‌ اين جشنواره نيز به مدت دو روز از 8 تا 10 تير ماه در اردبيل برگزار مي‌شود تا منتخبان اين جشنواره نيز به مرحله کشوري راه يابند.
او با اعلام اينکه محتوا و مضمون مناسب براي رشته تربيت بدني تعريف و تدوين شده است، افزود: بيش از20 هزار نفر درکشور درگير رقابتهاي رشته تربيت بدني آموزش و پرورش هستند به طوريکه بعد از تشکيل معاونت مستقل تربيت بدني و سلامت ، رقابتها به شکل قطبي وکشوري برگزار مي شود و بيش از 35 روز ادامه دارد.
رئيس گروه دفتر درس تربيت‌ بدني وزارت آموزش و پرورش گفت : الگوهاي برترتدريس در رشته تربيت بدني در چهار پايه تحصيلي شامل سال اول ، دوم و سوم ابتدايي ، سال چهارم و پنجم ابتدايي ، راهنمايي و متوسطه برگزار مي‌شود.
آقاي دامرودي افزود: از هر استان معلم برتر زن و مرد انتخاب مي‌شود تا در مرحله قطبي شرکت کنند و در مجموع از هر استان  8 شرکت‌کننده در اين جشنواره حاضرند.
او هدف اصلي از اين جشنواره را انتخاب برترين معلمان و روشهاي تدريس در رشته تربيت بدني اعلام کرد و افزود: ما نفرات برتر اين جشنواره‌ها را در سطح کشور شناسايي کرده و بعد از آموزشهاي لازم آنها را براي برگزاري دوره‌هاي ويژه معلمان تربيت بدني به مناطق و نواحي مختلف آموزشي اعزام مي‌کنيم./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.