قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي گفت: هفتم تير حادثه عادي تلقي نمي شود و مقطعي از تاريخ کشورمان بوده که استکبار جهاني براي فرو ريختن پايه هاي نظام و غرق در بحران کردن انقلاب اسلامي انجام داده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اسد الله بادامچيان قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي در مراسم افتتاح يادمان شهداي هفتم تير که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به حادثه شهداي هفتم تير گفت: حادثه 7 تير حادثه عادي نبوده و مقطعي از تاريخ کشورمان بوده که استکبار جهاني براي فرو ريختن پايه هاي نظام و غرق در بحران کردن انقلاب اسلامي انجام داده است.

وي تصريح کرد: استکبار جهاني پس از شکست در طرح هايي براي جلوگيري از پيروزي انقلاب اسلامي، به ترور جمعي رو آورد که نمونه بارز‌ آن حادثه هفتم تير بوده است لذا اين حادثه محرک قوي براي آگاهي ملت ايران از لحاظ سياسي شده است.

بادامچيان با اشاره به ساخت محل قتل گاه شهداي حادثه هفتم تير افزود: هدف از ساخت اين مکان ارزشي بوده و با توجه به سخنان مقام معظم رهبري محلي براي تقويت وحدت ملي و مکاني فرهنگي خواهد بود.

قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي در پايان با تشکر از کساني که در ساخت اين مجموعه همکاري داشتند خاطر نشان کرد: ساخت اين مجموعه فرهنگي با اطاعت از فرمان مقام معظم رهبري بوده و با يک وحدت ملي و عظم راسخ ساخته شده است./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار