عوض حيدرپور در دفاع از نماينده مردم مباركه گفت: ارايه مستندات مبني بر عدم صلاحيت علي ايرانپور به عنوان نماينده ايرانپور صحت ندارد و به كاربردن كلمه سارق در خصوص اين نماينده در شان او نيست.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عوض حيدرپور شهرضايي در نطق امروز خود در صحن علني مجلس به دفاع از علي ايرانپور به عنوان نماينده شهرستان مباركه پرداخت.
وي با انتقاد از اعتراض احمد توكلي و الياس نادران اعتبارنامه علي ايرانپور گفت: با توجه به تحقيقاتي كه انجام داه ام معتقدم كه حرف ين دو نماينده عزيز نسبت به اعتبار نامه ايرانپور صحت ندارد چرا كه شوراي نگهبان در استان اصفهان به صورت كامل به روند رسيدگي به اعتبار نامه ايرانپور واقف است.
وي با اشاره به حكم محكوميت ايرانپور از طرف دادگاه گفت: حكم محكوميت وي مربوط به يك فقره چك بوده كه هيچ ربطي به بحث نمايندگي و رسيدگي ما ندارد چرا كه طرف مقابل به عنوان شاكي به شكايت خود را پس گرفته و دادگاه نيز حكم را باطل اعلام  كرده است و به كاربردن كلمه سارق در خصوص اين نماينده در شان او نيست.
وي همچنين گفت:‌بايد نسبت به بحث ها و مستندات خود در قيامت جوابگو باشيم و به دور از واقعيت حرف نزنيم.
نمايده مردم شهرضا خاطر نشان كرد: بنابراين همكاران با در نظر گرفتن حقيقت و به دور از هرگونه حاشيه اي نسبت به روند تصويب اعتبار نامه علي ايرانپور به عنوان نماينده شهرستان مباركه اقدام كنند./ب2
برچسب ها: اعتبارنامه ، مجلس ، چک ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار