کنفرانس و نمایشگاه بین المللی بهداشت، ایمنی و محیط زیست 19 تا 21 مهر در جزیره کیش برگزار می شود.

فریبا شعبان، دبیر اجرایی این کنفرانس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: دومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی HSE با برنامه ریزی جدید و هدفمند و با توجه ویژه به اهداف اصلی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که هدف اصلی مدیریت HSE است برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کنفرانس با تمرکز بر موضوع انتقال دانش فنی و ایجاد فضایی برای مباحثه و تبادل نظر و توجه به تولید ملی و بسط شرکت های داخلی و اهتمام به اتصالشان به تکنولوژی و روش های بهره گیری از آن بوسیله حضور شرکت ها، موسسات، کالج های آموزش ساير کشورها و همچنین اختصاص مباحث آموزش در کارگاهای تخصصی و متمرکز نمودن ارائه مطالب و در مباحث بهداشت، ایمنی و محیط زيست از طریق اساتید جهت ارائه موضوعات بهداشت و ایمنی زیست محیطی ISTC جهت ارائه مطالب ایمنی و آتش نشانی در کیش برپا می شود.

شعبان ادامه داد: برنامه این کنفرانس به این صورت است کنفرانس به صورت سه نیمروز کنفرانس تخصصی شامل نطق های کلیدی با موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست و سه کارگاه آموزش حرفه ای به همراه نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: این کنفرانس با هدف ارتباط نزدیک با مخاطبین، تبادل دستاوردهای جدید کالج هاي  تخصصی اروپايی، ارائه توانمندی هاي منحصر به فرد این کالج ها و بهره مندی از تجارب کاربردی متخصصین آنها و آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی برپا می شود.

وی با بیان این که به منظور برگزاری این کنفرانس مسابقه و نمایشگاه عکس HSE همزمان با آن برگزار می شود عنوان کرد: موضوعات نمایشگاه عکس شامل بهداشت، ایمنی و محیط زیست، خدمات بهداشتی و امدادی در حوادث غیر مترقبه، سلامت و بهداشت در حوزه اجتماعی، نقش HSE در اصلاح الگوی مصرف فرهنگ سازی بهداشت، ایمنی و محیط زیست، استقرار سیستم مدیریت HSE- مدیریت HSE و آموزش و آتش نشان و امدادگر است.

شعبان افزود: آخرین مهلت ارسال آثار 20 مرداد و انتخاب داوری 20 شهریور ماه است.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت WWW.hserexpo.com مراجعه یا با شماره تلفن 9-22036168 تماس حاصل نمایند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار