برخي تغییرات در چند فدراسیون ورزشی سر و صدای بسیاری را برپا کرده و در حالیکه قرار بود این تغییرات در برخی ديگر از فدراسیون ها نیز ایجاد شود اما مسئولان ورزش در این مورد فعلا سکوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اینکه قرار بود تغییرات در رأس برخی از فدراسیون های ورزشی ایجاد شود اما به وجود آمدن حواشی متعدد پس از تغییر در پنج فدراسیون ورزشی باعث شد مسئولان فعلاً تا پس از بازی های المپیک 2012 لندن دست به کار نشوند.

ظاهراً قرار بود این تغییرات در فدراسیون های بسکتبال و تکواندو و چند فدراسیون دیگر نیز اتفاق بیافتد اما با سر و صداهای ایجاد شده پس از برخی تغییرات و صحبت از تعلیق ها، تغییرات جدیدي نیز انجام نشده اما منتفی نیز نشده است و احتمالاً پس از بازی های المپیک مسئولان دست به کار خواهند شد.

این تغییرات کنونی ظاهراً ارتباطی هم به ضعف مدیریتی و عملکرد نامناسب ندارد. در حالیکه شنیده می شد که سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان جای خود را قرار است به وهاب فرهمند مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بدهد اما با ایجاد حرف و حدیث های فراوان این تغییر به تأخیر افتاد.

شنیده می شود قرار است پس از بازی های المپیک 2012 لندن با کسب هر نتیجه ای از سوی تکواندو کاران، پولادگر جای خود را به جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران بدهد و احتمالاً سهرابی قرار است تا مدتی سرپرست فدراسیون باقی بماند.

انتخاب ریاست هیئت تکواندو استان تهران نیز پس از بازی های المپیک لندن در شهریور انجام می شود.

گفتني است، در دوره گذشته انتخابات رياست فدراسيون تکواندو سهرابي با عنوان يکي از کانديدهاي رياست مغلوب پولادگر شده بود./مح

خبرنگار: انسیه بحری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار