بشار اسد رئیس جمهور سوریه از ناگفته های تحولات سوریه و مسایل روز خاورمیانه بی پرده سخن خواهد گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما، رئیس جمهور سوریه دومین شخصیت سیاسی منطقه است که روز پنجشنبه 8 تیر ماه مقابل دوربین برنامه « فراسو» قرار خواهد گرفت وی عقاید و دیدگاه های خود را در خصوص تحولات سوریه و مسایل روز خاورمیانه بیان خواهد کرد.
در این گفتگوی یک ساعته که قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود بشار اسد آشکارا به بیان دخالت های بیگانگان و خطرات حضور رژیم صهیونیستی در منطقه ، مقاومت ، طرح کوفی عنان برای سوریه و در نهایت موضوع بیداری اسلامی در میان کشورهای عربی خواهد پرداخت.
امروزه موضوع بحران سوریه و تحولات در این کشور به عنوان مهمترین مسئله سیاسی روز منطقه و جهان به شمارمی رود ، بر این اساس رئیس جمهور سوریه در این برنامه تلویزیونی قصد دارد نظرات و راهکارهای خود درباره برون رفت از بحران سوریه را به طور صریح بیان نماید.
برنامه « فراسو» یک برنامه گفتگو محور است که برای نخستین بار قرار است با 52 شخصیت تاثیرگذار و مطرح جهان در حوزه های سیاست ، علم و فناوری ، ادبیات ، هنر ، سینما و ورزش در عرصه های مختلف بین المللی به گفتگو بپردازد.
گفتنی است سید حسن نصراله دبیر کل حزب اله لبنان نیز هفته گذشته اولین شخصیتی بود که در این برنامه تلویزیونی نکات بسیار مهمی درباره لبنان و تحولات منطقه ای بیان کرد.
«فراسو» برنامه ای است به تهیه کنندگی امیر فکری و با اجرای مرتضی حیدری که در گروه فرهنگی ـ اجتماعی شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده و پنجشنبه ساعت 21:30 از این شبکه پخش می شود./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار