عضو انجمن مولیبدن با بیان این‌که بعد از 4 ماه از سال، چطور می‌خواهید مشکلات داخلی را متوجه شوید، گفت: همچنان بی‌مهری به فعالان عرصه صنعت ادامه دارد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سید علی‌محمد ابویی‌مهریزی در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های معدنی با وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: ما از تحریم‌ها هیچ‌گونه هراسی نداریم.
وی با تاکید بر جایگاه معادن و صنایع معدنی در رونق سایر بخش‌های اقتصاد کشور افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند رسیدگی سریع به مسایل روز و موانع موجود بر سر راه توسعه این بخش هستیم تا بتوانیم به بهبود و ارتقای جایگاه آن کمک کنیم.
ابویی تصریح کرد: بی‌مهری به فعالان این عرصه، سایر بخش‌های صنعتی و اقتصادی را نیز دچار مشکل می‌کند و به همین دلیل به‌نظر می‌رسد تصمیمات اخذ شده توسط مسوولان و سیاست‌گذاران در بدنه اجرایی به خوبی اعمال نمی‌شود.
وی با بیان این‌که در حال حاضر ناهماهنگی در وزارت صنعت، معدن و تجارت دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: بعد از 4 ماه از سال، چطور می‌خواهید مشکلات داخلی را متوجه شوید؟!
عضو انجمن مولیبدن متذکر شد: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، این است که در بخش فولاد قیمت جهانی در سه ماه گذشته 30 درصد کاهش یافت، ما واحدهای داخلی هنوز قیمت خود را پایین نیاوردند و فقط برمبنای افزایش قیمت جهانی عمل می‌کنند./س
برچسب ها: صنعت ، صنایع ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار