سرمربی تیم باشگاهی تنیس روی میز نفت سپاهان گفت: در بازی روز نهم تیر شرایط میزبانی به ضرر تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر خواهد بود و بهتر بود پیشنهاد ما را قبول می کردند و به تهران می آمدند.

مجید احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان ملی پوش تیم پتروشیمی یعنی نیما و نوشاد عالمیان هفتم تیر از مسابقات مراکش به تهران می رسند و مجبور هستند برای بازی تیمشان مقابل ما به ماهشهر بروند و این موضوع بیشتر آنها را خسته می کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب بازیکنان تیم پتروشیمی غیر بومی هستند و از تهران به ماهشهر می روند به آنها پیشنهاد دادیم که این بازی حساس را در تهران برگزار کنند اما قبول نکردند و خواستند در ماهشهر میزبان باشند در صورتی که این شرایط میزبانی نه تنها به نفعشان نیست بلکه به ضررشان است.

احتشام زاده درباره وضعیت تیمش توضیح داد: تمرینات ما صرف نظر از به تعویق افتادن بازی های لیگ به صورت مداوم روزی 2 ساعت پیگری می شد و همه بازیکنانمان مثل افشین نوروزی و سایر نفرات در آمادگی کامل به سر می برند.

وی درباره اینکه چقدر به قهرمانی می اندیشد پاسخ داد: برای قهرمان شدن باید این بازی را 5 بر یک ببریم در این صورت مساوی می شویم و کار به پوئن شماری و گیم شماری می رسد واگر پنج به هیچ بریم که دیگر بی دغدغه قهرمان هستیم اما این حرف ها روی کاغذ آسان است باید ببینیم شرایط در بازی چگونه پیش می آید و ما بیشتر به نایب قهرمانی فکر می کنیم.

سرمربی تیم باشگاهی تنیس روی میز نفت سپاهان مدعی شد: این عنوان قهرمانی برای اولین بار است که برای تیم نفت سپاهان اتفاق می افتد و افتخار بزرگی برایمان محسوب می شود، نفت فقط یک عنوان سومی دارد که دو سال پیش در جام حذفی کسب کرده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار