سرمربي تيم ملوان انزلي گفت: ملوان با اينكه زمان زيادي را براي آماده سازي بازيكنان از دست داده است ولي مي توان با برنامه ريزي هاي فشرده به آن چه مي خواهيم برسيم.

فرهاد پور غلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تيم در اردوي اردبيل به سر مي برد و تمرينات در دو نوبت صبح و عصر پيگيري مي شود.

وي در خصوص انتخاب اين استان براي برگزاري  اردو عنوان داشت: با توجه به مصدوميت زماني كه با آن مواجه بوديم چاره اي جز برپايي اردو در اردبيل نداشتيم البته شرايط آب و هوايي و امكانات اين استان براي برپايي اردو مناسب است و از اين جهت اميدواريم اردوي با كيفيتي را در سرعين  اردبيل سپري كنيم البته از مسئولين ورزشي استان اردبيل و شهر "نيز" به دليل فراهم كردن امكانات مناسب سپاسگزاريم و اميدواريم كه در آينده همكاري هاي مناسب با يكديگر داشته باشيم.

پور غلامي در خصوص جذب بازيكنان به  ملوان تصريح كرد: درحال حاضر پژمان نوري ،مازيار زارع، جواد شيرزاد ، حسين بادامكي و سيامك كوروشي به ملوان ملحق شده اند و در چند پست ديگر در حال جذب بازيكن به تيم هستيم كه البته ليست پيشنهادي ام را به باشگاه ارائه داده ايم تا بازيكنان مدنظر را به ملوان معرفي كند.

وي ادامه داد: درحال حاضر يك گلر خارجي از تيم ملي مولداوي به اردوي ما ملحق مي شود كه در صورت پيوستن قطعي وي به تيم بايد مورد تاييد كادر فني قرار بگيرد هم چنين پژمان نوري به دنبال تسويه حساب مالي با تيم امارات مي باشد در ادامه حسين آشنا گلر فصل گذشته سايپا كه در حال پيوستن به ملوان بود با باشگاه بر سر مسائل مالي به توافق نرسيد و جدا شد كه معتقدم اگر وي با ملوان به توافق مي رسيد ديگر به گلر خارجي احتياج پيدا نمي كرديم.

سرمربی تیم ملوان انزلی در خصوص تمدید قرار دادش با ملوان گفت: در شرایط فعلی با تیم تمرین می کنم و هدایت ملوان برای لیگ دوازدهم را نیزبر عهده دارم و در خصوص ثبت تمدید قرار دادم در هیئت استان و فدراسیون فوتبال عجله ای ندارم و در اسرع وقت به این مسئله رسیدگی می کنم.

وی اضافه کرد: بازیکنان همچنان به صورت کامل مطالباتشان را از باشگاه دریافت نکرده اند این مسئله سبب نگرانی من شده است و تجربه نشان داده است که اگر باشگاه تا شروع رقابت های لیگ دوازدهم به تعهدات مالی خود عمل نکند می تواند این مسئله تاثیر منفی در روند صعودی تیم بگذارد.

از این رو امیدوارم مسئولان باشگاه در آینده ای نزدیک الباقی بدهی بازیکنان را پرداخت کند تا باشروع لیگ دوازدهم تمرکز اصلی مان بر روی بازی های لیگ باشد.

پور غلامی خاطر نشان کرد: نمایندگان AFC در برنامه ای خواهان بازدید از امکانات ورزشگاه تختی انزلی هستند البته مطمئن هستم که مسئولین استان تمام تلاششان را در جهت رفع نقاط منفی و ضعف ورزشگاه در لیگ دوازدهم به کار می گیرند تا ورزشگاه در هنگام بازدید بازرسان AFC به طور کامل تکمیل شود و امکانات مناسب برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر را دارا باشد تا رضایت بازرسان AFC جلب شود.

وی اظهار داشت: باشگاه ملوان با مشکلات عدیده ای مواجه بوده است و حواشی متعددی را سپری کرده است ولی امیدوارم که این مسائل بر پیشرفت و موفقیت تیم ملوان در لیگ دوازدهم تاثیر منفی نگذارد و ملوان به مانند دوره های گذشته حریفی با قدرت برای رقبا محسوب شود البته با توجه به روحیه و شرایطی که بازیکنان تیم از آن برخوردار هستند این مسئله به طور حتم در لیگ دوازدهم محقق می شود و تیم های لیگ برتری بازی های سختی را مقابل ما خواهند داشت.

وی افزود: به عنوان سرمربی تیم تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا آرامش لازم و کافی در اردوی تمرینی تیم حاکم شود وبازیکنان با تمرکز کامل آماده رقابت های لیگ برتر شوند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار