معاون فنی و عمرانی منطقه 4 گفت:‌ اداره فنی و عمران ناحیه 9 طی هفته گذشته اقدام به احداث نهر رولی در کندروی شرقی بزرگراه شهیدباقری کرد.

 

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:‌ با توجه به بارندگی ها و مشکلات بوجود آمده، اداره فنی و عمران ناحیه 9 اقدام به احداث 50 متر نهر روسی جهت هدایت آبهای سطحی در کندروی شرقی بزرگراه شهیدباقری کرد.

معاون فنی و عمران منطقه 4 ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان، اداره فنی و عمران ناحیه 9 اقدام به مرمت نوار حفاری های فاضلاب در محله قنات کوثر کرد، که در این راستا 60 تن آسفالت در بیش از 140 نقطه این منطقه پخش شد.

محبوبی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و هدایت آبهای سطحی، اداره فنی و عمران ناحیه 2 اقدام به تخریب و احداث نهر در محله مجیدیه، شمس آباد و خیابان شهید مطیعی را اقدام کرد.

آقاجان هاشمی دوریمی شهردار ناحیه 4 منطقه 4 اظهار داشت: اداره فنی و عمران ناحیه 4 به منظور رفع آبگرفتگی معابر، اقدام به اصلاح هندسی انهار خیابان مظاهری تقاطع 37 و 24 بزرگراه رسالت تقاطع خیابان هادی، خیابان داوود شمالی تقاطع خیابان 33 و خیابان 49 کرد.

هاشمی اوریمی تأکید کرد: در راستای رسیدگی به پیام های 137 ناحیه 4 تردد هر چه بهتر خودروها، خیابان شهید قاسملو به طول 1300 متر مربع روکش آسفالت شد.

محمدرضا غلامی شهردار ناحیه 8 منطقه 4 اضافه کرد: در راستای اجرای یک طرح فوریتی احداث رفیوژ میانی و راستگرد تقاطع شهید چمن آرا و صدوقی ورودی شهرک حکیمیه به طول 6000 متر، همچنین در خیابان معراج به منظور ایجاد منظم و تعیین جهات در سواره رو و پیاده رو اقدام به احداث دور برگردان در خیابان معراج به مساحت 2300 متر مربع انجام شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار