امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال در تلاش است كه در تمرينات شرايطي فراهم كند كه بهترين گزينه را براي پست هاي مورد نظر خود برگزيند تا در اغاز فصل دچار مشکل نشود.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  سرمربي تيم استقلال در خط حمله آبي ها با شرايط خاصي روبه روست وي در اين پست بازيكنان مورد نظر  خود را  دراختيار دارد و محدوديت بازيكني ندارد .
آرش برهاني و ميلاد ميداودي از فصل گذشته و امين منوچهري و سياوش اكبرپور نيز براي فصل جديد به عضويت استقلال در آمدند، اما در اين مورد شنيده مي  شود كه سرمربي آبي ها در تمرينات به شرايط مناسبي رسيده  و حتي زوج خط حمله اش را انتخاب كرده است و قصد دارد  با اوضاع مناسبي براي حضور آنها در تركيب تيم برنامه ريزي كند.
 سرمربي استقلال با شرايط خاص، هدايت تيم را بر عهده  گرفته است و اين در حالي است كه مهاجمان تيم نيز هر كدام با شرايطي ايده آل قصد دارند، با بهترين عملكرد تيم را در تركيب اصلي همراهي كنند.
 از طرفي اعلام شده است كه حضور آرش برهاني  در نوك حمله تيم استقلال حتمي است زيرا اين بازيكن از شاگردان قديمي قلعه نوعي است و اين مربي اعتقاد ويژه اي به اين بازيكن دارد به همين دليل وي جزء نفراتي است كه قرار است در خط حمله ي  آبي ها  را همراهي كند.
 گفته مي شود: زوج برهاني در خط حمله تيم استقلال را از بين ميداودي و امير منوچهري انتخاب مي شود كه البته ترديد هايي در اين مورد وجود دارد اما به نظر مي رسد حضور منوچهري در خط حمله استقلال محتمل تر به نظر مي رسد زيرا حضور وي در كنار برهاني به عنوان مهاجم بلند قد مي تواند آبي ها را در گلزني ياري برساند و به احتمال فراوان ميداودي ذخيره است./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار