دفتر آيت الله صافي گلپايگاني در فراخواني از رسانه ها ، نشريات و سايت هاي اينترنتي خواست مقاله هاي مهدوي خود را براي نشر اثري ماندگار با عنوان"کتاب بزرگ مهدوي" به اين دفتر ارسال کنند.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،‌اين دفتر اعلام کرد: با توجه به اينكه همه ساله به مناسبت نيمه شعبان المعظم و عيد سعيد ولادت حضرت بقية الله الاعظم ارواح العالمين له الفداء، در روزنامه‌ها، مجلات و سايت‌هاي اينترنتي (داخل و خارج كشور)، مقالاتي با مضامين بسيار بلند و در سطح عالي منتشر مي‌شود، براي تقدير از نويسندگان عاليقدر، گروهي از انديشمندان و بزرگان اين عرصه،  براي بررسي مقالات منتشر شده در ماه شعبان المعظم امسال و گزينش آنها براي نشر اثري ماندگار به عنوان (كتاب بزرگ مهدوي) انتخاب شده اند.
بدين جهت از همه روزنامه‌ها، مجلات و سايت‌ها كه در موضوع مهم مهدويت مقاله نوشته اند  درخواست مي شود عين روزنامه، مجله و يا آدرس سايت را به آدرس دفتر آيت الله صافي گلپايگاني به نشاني قم ، خيابان انقلاب ، کوچه 6،‌ پلاک181،  مرکز تحقيقات اسلامي دار الزهراء (ع) ارسال کنند و يا به نشاني اينترنتي  www.saafi.org  مراجعه کنند .
بنابر اعلام دفتر آيت الله صافي گلپايگاني علاوه بر انتشار  مقالات برگزيده در كتاب بزرگ مهدوي  از سه نويسنده برتر نيز با هدايايي مناسب تجليل مي‌ شود./ج2

برچسب ها: قم ، فراخوان ، مقالات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.