هیئتی از وکلای برجسته انگلیسی در گزارشی ضمن انتقاد از رفتار رژیم صهیونیستی با کودکان فلسطینی، خواستار تغییر رفتار این رژیم شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گاردين، هیئتی از وکلای برجسته انگلیسی در گزارش خود در مورد شرایط کودکان فلسطینی و برخوردهای اسرائیلی‌ها با آن‌ها، از رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.

در بخش از این گزارش آمده است که، این باور که هر کودک فلسطینی یک تروریست بالقوه است، موجب شده تا رفتار اسرائیل با کودکان بازداشت شده در بازداشتگاه‌های ارتش، وارد چرخه‌ای از بی عدالتی و نقض قوانین بین‌المللی شود.

9 وکیل برجسته انگلیسی به رهبری سر استفان سدلی قاضی سابق دادگاه عالی انگلیس و با همراهی مدعی‌العموم سابق انگلیس، در گزارش منتشره خود، عنوان کرده‌اند که اسرائیل حداقل در 6 مورد قطعی و انکار ناپذیر، معاهده حقوق کودکان را نقض کرده است. معاهده چهارم ژنو نیز دیگر موردی بوده که اسرائیلی‌ها آن‌ها را در انتقال بازداشت‌شدگان در کرانه باختری به زندان‌های اسرائیل، نقض کرده‌اند.

این گزارش موسوم به کودکان در بازداشتگاه‌های نظامی، که منتشر شد، نتیجه سفر ماه سپتامبر این گروه از وکلا به اسرائیل و کرانه باختری است و به این جهت تنها گوشه‌ای از برخوردهای غیرانسانی ارتش اسرائیل با کودکان را منعکس کرده است.

این گزارش 40 توصیه در مورد نحوه برخورد با کودکان بازداشت شده فلسطینی به اسرائیلی‌ها ارائه داده است.


برچسب ها: نقض ، حقوق ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار