گيم نت و بازي هاي رايانه اي مدياي فرهنگي ماست و به دليل جايگاه بالاي رسانه اي آن استقبال پرشور مردم در روز افتتاحيه ما را شگفت زده كرد.

بهروز مينايي رئيس بنياد ملي بازي هاي رايانه اي در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص دومين نمايشگاه بين المللي بازيهاي رايانه اي گفت: ما معتقديم گيم نت و بازي هاي رايانه اي مدياي فرهنگي ماست و براي كشور اقتدار فرهنگي و خلق ثروت است.
مينايي افزود: با توجه به اينكه امسال سال توليد ملي است اين نمايشگاه علاوه بر استفاده كودكان ايراني از محصولات ايراني، اين محصولات را به خارج از كشور هم صادر مي‌كنيم كه اين نمايشگاه ارائه اين ويترين به  مردم است كه در معرض ديد كاربران قرار بگيرد.
وي ادامه داد: جايگاه ايران بعد از 4 سال فعاليت در خاورميانه در رتبه اول است و همچنين در كشورهاي پيشرو آسيايي كشور ما جزء 5 رتبه اول قرار دارد.
مينايي عنوان كرد: به دليل جايگاه بالاي رسانه اي گيم نت نمايشگاه در سال گذشته مخاطبان بسياري را به خود جلب كرد و امسال هم در روز اول نمايشگاه با استقبال شديد مردم روبرو بود كه اين استقبال ما را شگفت زده كرد.
وي در خصوص جايگاه توليد بازي هاي رايانه اي در سطح جهان تصريح كرد: بعد از حمايت بنياد ملي بازيهاي رايانه اي از توليدات بومي به خصوص در راستاي محور ارزشي اسلامي و براساس مفاخر ايراني فرهنگي و دفاع مقدس حمايت هاي ويژه اي در بخش خصوصي انجام داد.
مينايي بيان كرد: با حمايت بنياد ملي بازي هاي رايانه اي هم اكنون 100 بازي در حال جريان است و در 3 سال اخير 200 بازي مورد حمايت قرار گرفته است.
مينايي اظهار داشت: افرادي را كه در زمينه هاي مختلف استوديوي توليد بازي دارند از جهت فني، هنري و محتوايي مورد حمايت قرار مي‌دهيم و محصولات آن ها را در سطح بين الملل و در كشورهايي چون آلمان،‌ فرانسه، كره، سنگاپور شركت خواهيم كرد كه  علاوه بر داخل كشور در خارج از كشور هم محصولات خود را عرضه كنند كه اين خود نويد پيام رساني محتواي فرهنگي ما به خارج از كشور است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار