مجتبی جباری هافبک استقلال قرار است که در این تیم بماند، اما شرایط هنوز مهیا نشده و این بازیکن برای تمدید قرارداد اقدامی را انجام نداده اما در این مورد وی با اصرار یک مقام مسئول روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران علی انصاری عضو سابق هئیت مدیره تیم استقلال رابطه خوبی با آبی ها دارد و به عنوان حامی مالی این تیم در لیگ قهرمانان نیز انتخاب شده است.

وی با جباری نیز رابطه خوبی دارد به همین دلیل وارد ماجرا شده است تا شرایط برای حضور این بازیکن در تیم مهیا شود از طرفی جباری سابقه همکاری نیز با این عضو سابق هئیت مدیره دارد و به همین دلیل جباری اعلام کرده است که در تیم استقلال بماند.

از طرفی این بازیکن با پیشنهاد بالا، از مسئولان درخواست کرده است که شرایط مالی مناسبی را برای وی در نظر بگیرند که در این مورد نیز مدیر عامل استقلال کوتاه نمی آید و اعلام کرده شرایط استقلال برای هافبک این تیم مانند گذشته است و قرار به ایجاد تغییری در نظر مسئولان این تیم نیست زیرا آبی ها بودجه خاصی را برای جذب بازیکنان در نظر گرفتند و در این مورد نیز براساس شرایط قبلی جلو می روند و تغییری در روند جذب بازیکنان ایجاد نمی شود از طرفی انصاری صحبت هایي را با جباری انجام داده است که این بازیکن متقاعد شود و با شرایط باشگاه کنار آمده و پس از آن قرار داد خود را امضا کند.

انصاری روی سابقه کاری با مجتبی جباری نظر وی را جلب کرده است و اعلام شده توافقات نهایی حاصل شده است و به همین دلیل مسئولان استقلال در انتظار حضور دوباره جباری برای امضای قرار داد داخلی در باشگاه استقلال هستند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار