دبير فدراسيون دو و ميداني گفت: سجاد مرادي دوست نداشت با مربي خارجي اش ادامه دهد بنابراين فدراسيون شرايط وي را پذيرفت.

حسين رشيديان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سجاد مرادي دونده 800 متر المپيكي كشورمان با برنگشتن مربي الجزايري اش هم اكنون با برادرش تمرين مي كند قرارداد مربي مرادي تا پايان المپيك بود اما دليل بازنگشتن وي را نمي دانم.

وي افزود: مرادي شخصا دوست نداشت با اين مربي خارجي ادامه دهد و دليل آن را نمي دانم اما اجازه داديم وي به دور از تنش هاي روحي و رواني به تمرينات المپيكي خود ادامه دهد تا شرايط عادي داشتهب اشد.

رشيديان در مورد وضعيت المپيكي هاي دو وميداني گفت: هفت دو وميداني كار المپيكي كشورمان در اردوهاي آماده سازي داخلي و خارجي حضور دارند اما پس از 15 تير ماه در فراخواني قبل از اعزام به بازي هاي المپيك 2012 لندن خواسته ايم همه ورزشكاران المپيكي به تهران بازگردند تا در مراسم خداحافظي وزارت ورزش و كميته ملي المپيك حاضر شوند.

وي ادامه داد: هم اكنون امين نيك فر در پرتاب وزنه در اردوي آمريكا، احسان حدادي فر در پرتاب ديسك در اردوي آلمان و ليلا رجبي در پرتاب وزنه در اردوي تداركاتي بلاروس هستند و به جز حدادي كه از اردوهيا خارجي خود مستقيما راهي لندن خواهد شد ساير ورزشكاران به تهران باز مي گردند.

رشيديان در مورد مسابقات ستارگان آسيا گفت: مسابقات ستارگان آسيا گفت: مسابقات ستارگان آسيا از دهم تا پانزدهم تير در قزاقزستان برگزار مي شود كه ورزشكاران ايران در روزهاي 10 و 1 تير مسابقه دارند در صورت عدم كسب ورودي المپيك در اين مسابقات شرايطي را فراهم كرده ايم تا 15 تير افرادي كه شانسي براي كسب ورودي المپيك لندن را دارند در شيراز ركوردگيري شوند.

وي اظهار داشت: در سالن شهيد كشوري و مجموعه آفتاب انقلاب تهران طي فراخواني كه داده شده است مدارس دو و ميداني پايه را زير نظر فدراسيون دو وميداني در رده نونهالان و نوجوانان راه اندازي كرده ايم كه از علاقه مندان ثبت نام به عمل مي آيد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار