رحمان رضايي كارگردان فيلم سينمايي "نيكان و بچه غول" از حضور در جشنواره كودك خبر داد.

رحمان رضايي كارگردان و تهيه‌كننده فيلم سينمايي "نيكان و بچه غول" در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:‌مرحله پيش توليد فيلم سينمايي "نيكان و بچه غول" از 6 ماه پيش آغاز شده و اكنون مراحل فيلم‌برداري آن را پيشت سر مي‌گذاريم.
وي با اشاره به اين كه اين فيلم تلفيقي از انيميشن و واقعيت است افزود:اين فيلم به دليل ساختار خاصي كه دارد در مقايسه با فيلم‌هاي ديگر ممكن است پس از 10 يا 20 روز در مقابل دوربين قرار بگيرد،حدود 6 تا 7 ماه آماده سازي مقدمات آن به طول انجاميد.
رضايي در خصوص مقدمات ساخت اين فيلم افزود:مقدمات اين فيلم شامل سالني است كه شايد تنها سالن كروماكي با اين وسعت در خاورميانه محسوب شود و ما براي توليد اين فيلم اين سالن را فراهم كرديم.
وي با اشاره به اينكه فيلم بردراي بخش كروماكي حدود 2 ماه طول مي‌كشد،گفت:علاوه بر اينكه مكاني براي فيلم‌برداري وجود ندارد و اينكه تمام لوكيشن هاي فيلم در بخش CGI و به صورت نقاشي پديد آمده،ما در مقابل كروماكي فيلمبرداري كرده و براي مونتاژ در اختيار مسئولان قرار مي‌دهيم.
رضايي درخصوص شركت در جشنواره كودك اظهار داشت:متاسفانه اين فيلم به جشنواره كودك نخواهد رسيد،اما در تلاش هستيم كه حضور آن را در جشنواره بين‌المللي فجر قطعي كنيم.
وي درخصوص نحوه ي تعامل ارگان‌ها افزود:اين فيلم به تهيه‌كنندگي خود من و مشاركت بنياد سيمايي فارابي در دست ساخت است.
وي با اشاره به اينكه بخش اعظم همكاري متعلق به بنياد سينمايي فارابي است ادامه داد:تاكنون اين بنياد كمك‌هاي فراواني براي ساخت فيلم داشته است و اميدوارم با همكاري اين بنياد، فيلم "نيكان و بچه غول" به نتيجه برسد.
گفتني است؛رامبد جوان،ويشكا آسايش،عليرضا خمسه،شقايق فراهاني در اين فيلم به ايفاي نقش مي‌پردازند.
داستان فيلم روايتگر پسر بچه‌اي به نام نيكان است كه در باغچه حياط خانه‌اش دايناسوري را مي‌بيند وبه آشپزخانه فرار مي‌كند و در اين جا تماشاچي متوجه مي‌شود بچه به دنبال مارمولكي است؛اين فيلم به تهيه‌كنندگي حبيب‌الله ياري با مشاركت بنياد سينمايي فارابي در دست ساخت است./ه
برچسب ها: نیکان ، بچه ، غول ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار