تيم ملي واليبال بانوان نوجوان تجربيات خود را براي حضور در پيكارهاي قهرماني آسيا دنبال مي‌كند.

پروين يادآور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در طول تمرينات اخير برنامه هاي كار با توپ را براي نخستين بار در دستور كار خود قرار داديم، ملي پوشان از اين پس در تمرينات آماده سازي فاز تاكتيكي را دنبال خواهند كرد.

وي تصريح كرد: با توجه به آنكه بازيكنان حاضر در تركيب تيم ملي نوجوانان دانش آموز هستند، به خاطر امتحانات مدارس تمرينات حدود يك ماه تعطيل بود، پس از پايان تعطيلات و آغاز مجدد اردوها خوشبختانه شاهد افت جسماني و فني بازيكنان نبوديم و شرايط آنها در حد مطلوب و استاندارد بود.

سرمربي تيم ملي واليبال بانوان نوجوان در ادامه اظهار داشت: طبق هماهنگي انجام شده مسئولان فدراسيون در نظر گرفته‌اند تيم ملي را در ماه مبارك رمضان به منظور برگزاري ديدارهاي دوستانه به كشور تركيه اعزام كنند.

وي در واكنش به اين مسئله كه در سال گذشته تيم ملي بزرگسالان در تركيه نتوانست با تيم‌هاي قدرتمند بازي دوستانه انجام دهد، گفت:‌ مسئولان فدراسيون با رايزني‌هاي خوب خود سعي كرده‌اند تيم‌هايي را براي انجام بازي تداركاتي با ما آماده كنند كه از نظر سطح فني در حد مطلوبي باشند ، البته نبايد از اين موضوع غافل شد، شايد تيم‌هايي كه براي رده سني بزرگسالان در شرايط مطلوب و حرفه‌اي نباشند، اما همان تيم‌ها براي نوجوانان واليباليست يك حريف قدرتمند قلمداد مي‌شوند.

سرمربي تيم ملي واليبال بانوان نوجوان در ادامه اظهار داشت: با توجه به آنكه به تازگي برنامه هاي كار با توپ و تاكتيك را آغاز كرده‌ايم هنوز پست‌هاي تخصصي برخي بازيكنان مشخص نشده و در مرحله تست ديگري از آنها به سر مي‌بريم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار