سرمربي تيم ملي نوجوانان گفت: تمرينات منظم و مرتب انجام مي شود و بازيكنان با جديت، خود را براي مسابقات آسيايي آماده مي كنند.

محسن طاهري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، افزود: رقابت هاي آسيايي بحرين شهريور در اين كشور برگزار خواهد شد ما نيز به اين مسابقات اعزم خواهيم شد به همين منظور بازيكنان تيم ملي با جديت تمرين مي كنند و اردوها نيز با نظم خاصي انجام مي شود.

وي تصريح كرد:  تا كنون 3 بار به اين رقابت ها رهسپار شديم و عنوان هاي اولي ، سومي و پنجمي را در كارنامه خود داريم.

طاهري اضافه كرد: يك بار نيز در سال 83 ميزبان بوديم و قهرمان شديم و اينكه اين توانايي را داريم كه اول شويم.

وي در ادامه گفت: در آسيا تيم هاي قطر ، كره جنوبي و بحرين جزو قدرت هاي اين قاره هستند ما نيز بايد كاري كنيم كه جزء بهترين ها باشيم و معتقدم با اين پتانسيل در آينده به اين عنوان است خواهيم يافت.

طاهري اضافه كرد: هم اكنون  در اردوي ششم به سر مي بريم نوجوانان با انگيزه تمرين مي كنند و تا زمان اعزام 5 اردوي ديگر خواهيم داشت.

وي عنوان كرد: اين اردوها از اوايل سال جاري آغاز شده است و همه چيز از سوي فدراسيون مهيا بوده و مشكل خاصي نداريم.

طاهري گفت: در داخل اردوهاي داخلي ، اردوي برون مرزي  خواهيم داشت و به احتمال زياد مرداد به مجارستان خواهيم رفت و چند بازي تداركاتي برگزار خواهيم كرد.

وي تاكيد كرد: اردوها به مدت يك هفته برگزار مي شود بعد پنج روز استراحت مي كنيم سپس اردوي بعد آغاز مي شود با توجه به اينكه بازيكنان تيم ملي نوجوانان صغر سني دارند و احساساتي هستند نمي توانيم اردوي بلند مدت برگزار كنيم.

طاهري يادآور شد: كشورهايي مانند قطر با بازيكنان خارجي مطرح هستند و اين در حالي است كه بازيكنان ايراني قابليت و پتانسيل بالايي دارند و اگر توجه ويژه به آنها شود مطمئنا كشورمان نيز حرفهاي زيادي براي گفتن دارد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: نگاه ما نبايد معطوف به آسيا باشد بايد جهان را مدنظر بگيريم و با برنامه ريزي طولاني مدت و برگزاري مسابقات بصورت منظم  و مرتب هندبال كشورمان را توسعه دهيم و در جهت پيشرفت آن گام برداريم./مح

برچسب ها: هندبال ، نوجوانان ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار