پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر علي پروين هدايت پرسپوليس را قبول مي‌كرد براي پرسپوليس خوب بود.

ابراهيم آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: اگر در اين شرايط علي پروين هدايت پرسپوليس را قبول مي‌كرد، براي پرسپوليس خوب بود چون پرسپوليس بازيكنان بزرگي جذب كرده و حاشيه‌ها براي اين تيم مشكل ساز مي‌شود اما پروين مي‌توانست اين حاشيه‌ها را جمع كند.

وي افزود: به هر حال پروين خودش صلاح دانسته كه هدايت پرسپوليس را قبول كند، مربي خارجي تا با جو پرسپوليس آشنا شود و ظرفيت‌هاي فني بازيكنان تيم را بشناسد، زمان مي‌برد اما علي پروين براي پرسپوليس به عنوان گزينه داخلي خوب بود و مي‌توانست با به خدمت گرفتن چند مربي خوب، حاشيه‌ها را جمع كند و نتيجه بگيرد.

آشتياني گفت: نمي‌دانم متسو به لحاظ مربيگري در چه وضعيتي هست و چون شناختي از او ندارم، نمي‌توانم در مورد متسو اظهار نظر كنم و به نظر من در حال حاضر گزينه مناسب براي هدايت پرسپوليس علي پروين بود كه اين پيشنهاد را قبول نكرد.

پيشكسوت پرسپوليس اظهار داشت: در بين گزينه‌هاي داخلي علي دايي، حميد درخشان و حميد استيلي براي هدايت پرسپوليس خوب هستند و مي‌توانند تيم بزرگ پرسپوليس  را هدايت كنند هر چند كه پروين گزينه اول من است چون پرسپوليس هميشه از حاشيه‌ها ضربه خورده و پروين مي‌توانست حاشيه‌ها را جمع كند.

آشتياني در پايان گفت: علي پروين الان در هيئت مديره پرسپوليس است و از بين‌ گزينه‌هاي داخلي مي‌تواند يكي را انتخاب كند اميدوارم بهترين اتفاق براي پرسپوليس بيفتد و اين تيم بزرگ و پرمهره در فصل جديد نتيجه بگيرد./مح
برچسب ها: ی ، ی ، ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۳۰ ۰۸ تير ۱۳۹۱
نکنه خیال کردی فوتبال هنوز دیمیه. ها؟
آخرین اخبار