رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران از برگزاری آزمون تخصصی طراحان دام و طیور مازندران خبر داد .

وحید کاوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : اعضای حقیقی و حقوقی فارغ التحصیلان رشته های دامپروری و علوم دامی که رتبه نظام مهندسی سازمان کشاورزی و منابع طبیعی را دارند می توانند تا پایان امروز با مراجعه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در این آزمون شرکت کنند .

وی با بیان اینکه افرادیکه دفتر کار و تجهیزات اداری دارند و همچنین منتخبین سال 1386 در اولویت انتخاب آزمون قرار دارند افزود : پس از برگزاری آزمون کتی و انجام مصاحبه صدور پروانه دامی به این افراد واگذار می شود .

او تصریح کرد تعهد و تضمین به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کسب 50 درصد نمره ازمون کتبی گذشت حداقل 2 سال از زمان فارغ التحصیلی و در اختیار داشتن وقت آزاد در ساعت اداری از شرایط اصلی شرکت در این آزمون است .

کاوه گفت : این آزمون ساعت 4 بعد از ظهر 13 تیر ماه در سازمان نظام مهندسی کشاورزی برگزار می شود.

بگفته وی تصویر رتبه دامپروری و کارت عضویت دارای اعتبار سال 91 یک قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه از مدارک مورد نیاز شرکت در آزمون است .

کتاب نظام جامع دامپروری اطلاعات عمومی دامپروری و سئوالات ازمون ادواری رشته دامپروری قطعنامه های سازمان نظام +مهندسی کشاورزی از منابع اصلی معرفی شده به منظور شرکت داوطلبان عنوان شد .

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه http://www.mazandaran.agri-eny.org/مراجعه کنند ./س


برچسب ها: آزمون ، طراحان ، دام و طیور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.