مهدي رحمتي دروازه بان تيم استقلال، با شرايط ويژه قصد حضور در اين تيم را براي فصل آينده دارد اما وي با اينكه گفته مي شد قراردادش را رسما به ثبت رسانده است، همچنان در هيئت فوتبال حاضر نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، رحمتي اعلام كرد قصد ماندن در تيم استقلال را دارد وي با مسئولان اين تيم عكس گرفت و حمايت مالي انصاري و اميدوار رضايي باعث شد كه دروازه بان آبي ها متقاعد شود كه در تيم استقلال بماند اما در نهايت قرارداد وي هنوز در هيئت ثبت نشده است و اعلام كرده است كه امروز (پنجشنبه) با حضور در هيئت فوتبال اين اقدام را انجام مي دهد.

از طرفي صحبت هاي مالي توسط اين بازيكن با شرايطي كه وي با آن روبروست تفاوت دارد. زيرا با اينكه اين دروازه بان مدعي است با آبي ها بحث مالي ندارد و قراردادش با استقلال مربوط به قبلا است اما عنوان مي شود كه موعد چك اين بازيكن فرا نرسيده است و وي اصرار زيادي دارد كه پولش كه از فصل قبل باقي مانده است را دريافت كند.

از طرفي اين بازيكن با يك رقيب جدي در تيم استقلال روبرو شده است با اينكه پيش از اين قرار بود معمارزاده دروازه بان پرسپوليس به عنوان دروازه بان دوم آبي ها معرفي شود اما در نهايت محمد محمدي كه پيش از اين نامش جزو گزينه ها مطرح بود با استقلال قرارداد امضا كرد تا با رحمتي رقابت جدي در استقلال داشته باشد.

گفته مي شود رحمتي در مورد حضور محمدي اعلام نظر كرده است اما در نهايت محمدي براي وي رقيب جدي محسوب مي شود زيرا در زمان حضورش در تيم استقلال نيز عملكرد خوبي داشت و قطعا اين شرايط باعث مي شود كه رحمتي و محمدي به عنوان رقيب با شرايط متفاوتي روبرو شوند به همين دليل اعلام شده كه عدم حضور و حتي در هيئت فوتبال به اين موضوع نيز بي ربط نيست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار