رئیس اداره خدمات تکنولوژی آموزش اداره کل آموزش و عقدیتی جهاد کشاورزی از برگزاری مسابقه سراسری قرآن و حدیث و نماز ویژه کارکنان و خانواده های وزارت در ماه جاری خبر داد.

حسین بیات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این مسابقات برای پنجمین سال متوالی با حضور همسران کارکنان وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه 100 حدیث افزود: کتابچه ای مشتمل بر احادیثی از ائمه معصومین با محوریت نماز تهیه شده و در اختیار شرکت کنندگان در مسابقه قرار می گیرد.
بیات خاطر نشان کرد: مسابقه 100 حدیث با حضور 200 شرکت کننده بیستم تیر ماه برگزار می شود.
رئیس اداره خدمات تکنولوژی آموزش اداره کل آموزشی و عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی پیرامون مرحله کشوری مسابقه سراسری قرآن و حدیث نماز گفت: مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن و حدیث نماز از 29 تا 31 شهریور ماه و با حضور بیش از 700 شرکت کننده در 18 رشته قرآن و حدیث نماز برگزار می شود.
وی با اشاره به معرفی تعدادی از رشته های قرآنی مسابقه افزود: حفظ یک جز دلخواه، 5 جز اول یا آخر، حفظ 10 جز اول یا آخر، حفظ 20 جز اول یا آخر ، حفظ کل قرآن، ترجمه و تفسیر از جمله رشته های قرآنی مسابقه سراسری قرآن و حدیث نماز است.
بیات با بیان اینکه علاوه بر مسابقات، دوره های آموزشی ضمن خدمت با موضوعات مختلف دینی در طول سال برای شاغلین وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود افزود: این دوره ها در مدت زمانی سه ماه و نیم و در قالب 17 جلسه آموزشی با موضوعاتی چون نهج البلاغه، اخلاق اسلامی و احکام دینی در طول سال برگزار می شود./ل
برچسب ها: قرآن ، بیات ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار