سرمربي تيم ملي ايتاليا پس از راهيابي به فينال يورو 2012، اعلام كرد كه تيمش بايد به خوبي آماده بازي مقابل اسپانيا شود.


31-130.jpg

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، چزاره پراندلي پس از پيروزي دو بر يك ايتاليا مقابل آلمان در نيمه نهايي يورو 2012 و راهيابي به فينال اين رقابت‌ها گفت: به خوبي آماده اين بازي بوديم. البته لازم است كه در روز بازي، همه چيز به خوبي پيش برود.

وي گفت: مي‌دانستيم كه آلماني‌ها در جناحين خيلي خوب هستند. برنامه ما اين بود كه توپ را حفظ كرده و در وسط ميدان نگه داريم. گاهي اوقات دست به ريسك زديم. كاسانو در نبردهاي نفر به نفر حاضر مي‌شد و اين موضوع به بالوتلي اجازه داد كه در عمق حركت كند.

سرمربي ايتاليا گفت: بالوتلي همچون ساير بازيكنان، عملكرد خوبي داشت. او به خوبي در زمين مي‌دويد و خيلي عالي بازي كرد. بالوتلي در جريان بازي حضور داشت و با حفظ تمركز خود، كاري را كه از او انتظار داشتيم انجام داد. او را به اين دليل تعويض كردم كه ديدم خسته است و دچار مشكل شده و نمي‌خواستم ريسك كنم.

پراندلي گفت: از بازيكنان كاملا راضي‌ام و به خاطر داشتن آن‌ها به خود مي‌بالم. آلمان تيم خوبي است ولي ما مي‌دانستيم كه چطور بايد در اين مسابقه بازي كنيم. هميشه سعي مي‌كنيم بازي خوبي ارائه كنيم و بازيكنان به خوبي به وظايف خود عمل مي‌كنند. از همان ابتداي بازي مقابل آلمان، سعي كرديم فوتبال خود را ارائه كنيم. هميشه از بازيكنان مي‌خواهم روي اين سبك بازي تمركز كنند چون تيم ما كيفيت بالايي دارد.

وي با اشاره به ديدار فينال مقابل اسپانيا اگفت: وقتي براي جشن گرفتن نداريم و فقط بايد روي بازي بعدي‌مان كه مسابقه بسيار بزرگي است تمركز كنيم. وقتي روياپردازي مي‌كنيد، بايد روياهاي بزرگ در ذهن داشته باشيد. به همين دليل، اين پيروزي تنها شروع كار ما است. اسپانيا تيم قدرتمندي است ولي ما به خوبي آماده خواهيم شد، همان طور كه براي بازي امشب آماده شديم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار