فیلم سینمایی "خوابم می آد" به کارگردانی رضا عطاران در روزهای بحرانی وضعیت فروش فیلم های سینمایی پس از 17 روز نمایش 700 میلیون تومان فروخت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران فیلم سینمایی "خوابم می آد" به کارگردانی رضا عطاران توانست این روزها شور و حالی دوباره به سالن های سینما بدهد و مخاطبان بسیاری را به سینماها بکشاند. این فیلم با داشتن 28 سانس سینمایی و 17 روز نمایش و هم چنین فروش 50 میلیون تومانی خود در روز سه شنبه توانست به فروش معادل 700 میلیون تومان دست یابد.

در این فیلم که در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز به نمایش در آمد بازیگرانی چون اکبر عبدی، رضا عطاران و مریلا زارعی در ژانری کمدی و طنز به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی آزمایشگاه به کارگرانی حمید امجد نیز با داشتن 21 سالن سینمایی و 21 روز نمایش و هم چنین فروش 12 میلیونی خود در روز سه شنبه توانست به فروش معادل 190 میلیون تومان دست یابد.

فیلم سینمایی قفس طلائی به کارگردانی محمد زرین دست نیز با داشتن 12 سالن سینمایی و 23 روز نمایش و هم چنین فروش 6 میلیونی خود در روز سه شنبه توانست به فروش معادل 120 میلیون تومان دست یابد.

فیلم سینمایی کیمیا و خاک به کارگردانی عباس رافعی با داشتن 10 سالن سینمایی و 23 روز نمایش و هم چنین فروش یک میلیون و پانصد هزار تومانی خود در روز سه شنبه توانست به فروش معادل 9 میلیون تومان دست یابد.

فیلم سینمایی پس کوچه های شمرون به کارگردانی قدکچیان نیز با داشتن 20 سالن سینمایی و 17 روز نمایش و هم چنین فروش 7 میلیونی خود در روز سه شنبه توانست به فروش معادل 70 میلیون تومان دست یابد.

گر چه با توجه به آمار فروش که اعلام شد فیلم های در حال اکران از وضعیت رضایت بخشی برخوردار نیستند اما فیلم سینمایی خوابم می آد طی روزهای گذشته توانست مخاطبان بسیاری را به سالن های سینما بکشاند و آنها را با سینما آشتی دهد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار