فرمانده ارتش و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از نتانیاهو خواسته است با افزایش 4 میلیارد دلاری بودجه نظامی در پی پیروزی نامزد اخوان المسلمین در انتخابات مصر موافقت کند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو ؛ فرماندهی ارتش و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از نتانیاهو خواسته اند با افزایش 25 درصدی ( 4 میلیارد دلاری) بودجه نظامی موافقت کند.

تقاضای اخیر از سوی مقامات اسرائیلی به علت برطرف کردن نیازهای اضطراری پس از پیروزی "محمد مرسی" نامزد اخوان المسلمین در انتخابات مصر و اظهارات وی درباره بازنگری در پیمان کمپ دیوید اتخاذ شده است.

معاریو به نقل از منابع آگاه نظامی می نویسد: بر خلاف آرامشی که از سوی مقامات اسرائیلی به صورت علنی دیده می شود اما نتیاج انتخابات مصر و پیروزی نامزد اسلامگرا باعث نگرانی شدید مقامات ارتش این رژیم شده و خواب را از چشمان فرماندهان ربوده است.

از سوی دیگر، روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی از استقرار سیسمتهای پیش هشداردهنده در طول مرز مشترک مصر و اسرائیل خبر داد. بنابراین گزارش ، تیپ ویژه "گولانی" طی هفته جاری رزمایش جنگی بی سابقه ای را  طی صبح و شب به مدت 7 روز آغاز کرده که از آن سناریوهای مختلفی خبر می دهد.


برچسب ها: اسرائیل ، مصر ، مرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار