کتاب صوتی "راه عباس شدن" تأملی بر زیارت حضرت عباس علیه السلام، به منظور استفاده در اردوهای زیارتی عتبات و راهیان نور، منتشر شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، قرارگاه نشریات حیات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در اردیبهشت ماه سال جاری، شش کتاب جدید از مجموعه کتابهای کاربردی زیر خیمه حسین علیه‌السلام منتشر کرد تا تعداد کتاب‌ضمیمه‌های مجله حیات به  25 جلد برسد.

قرارگاه نشریات حیات که با هدف ایفای نقش و تربیت نیرو در حوزه رسانه مکتوب به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تاسیس شده است، علاوه بر انتشار نشریات متعددی چون ماه‌نامه فرهنگی سیاسی حیات، نشریه حیات خلوت، ویژه‌نامه سینمایی فانوس و...، در زمینه چاپ و نشر کتاب هم روزهای پرکاری را سپری کرده است.

کتاب‌های «رقابت به سبک حبیب علیه‌السلام»، «وفا به رنگ کربلا»، «18 ثانیه با کوثر: تفسیر فاطمی سوره کوثر»، «امام رضا علیه‌السلام، شهید راه علم»، «دعوا سر اولویت است» و «راه عباس شدن: نگاهی به زیارت حضرت عباس علیه‌السلام» عناوین شش کتاب جدیدی هستند که اردیبهشت ماه امسال از مجموعه زیر خیمه حسین علیه‌السلام منتشر شده‌اند.


مجموعه کتاب‌های کاربردی زیر خیمه حسین علیه‌السلام بخشی از مجموعه کتاب‌های حیات هستند که برای تکمیل مباحث و پرونده‌های نشریه حیات در اندازه‌های نامتعارف کوچک منتشر می‌شوند. این کتاب‌ها با نثر مینی‌مال و روان، نگاهی کاربردی به تاریخ صدر اسلام به ویژه حادثه کربلا دارند و معارف اهل بیت را در قالب درس‌ها و نکته‌هایی برای زندگی امروز بازتولید می‌کنند.

کتاب صوتی "راه عباس شدن" توسط بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، در آستانه اردوهای زیارتی عتبات در اعیاد شعبانیه به منظور استفاده در اردوهای زیارتی عتبات و راهیان نور، به ویژه پیاده روی نجف-کربلا، به انتشار رسید.

گفتنی است پاییز گذشته، جلد نخست این مجموعه با عنوان «سه دقیقه در مقتل گم‌نامی» (ویژه راهیان نور) منتشر شد که با استقبال بی‌نظیر تشکل‌های دانشجویی و موسسات فرهنگی در زمستان به چاپ دوم رسید. اسفند گذشته نیز سه جلد دیگر از همین مجموعه با عناوین «ولعن‌الله شمرا، اولین کلاس کارگاهی شمرشناسی»، «...تا خدمت حسین علیه‌السلام: بایسته‌های خادم الشهداء» و «رفاقت به سبک حبیب علیه‌السلام» منتشر شده بود.

/ش3


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار