در برنامه شب گذشته "هفت"؛

حبيب كاوش:سينما آزادي از كپي غيرقانوني "شور شيرين" براي اكران استفاده كرد

حبيب كاوش در برنامه شب گذشته هفت با اجراي محمود گبرلو، اكران "شورشيرين" در سينما ‌آزادي را اكراني غيرقانوني دانست.

به  گزارش باشگاه خبرنگاران، شب گذشته نهم تيرماه سري جديد مجموعه سينمايي هفت پس از يك ماه تعطيلي دوباره كار خود را از سر گرفت.
اين برنامه تلويزيوني با اجراي محمود گبرلو كارشناس مجري ميزبان هنرمندان و منتقداني چون فرهاد آئيش، سعيد داخ، مسعود اطيابي بود كه اين هنرمندان به بررسي وضعيت حرفه بازيگري در ايران پرداختند.
همچنين نقد فيلم سينمايي چك با حضور كارگردان فيلم كاظم راست گفتار و منتقد مسعود فراستي يكي ديگر از بخش هاي هفت بود.
حضور مسعود فراستي به عنوان منتقد گويا حكايت از اين دارد كه تغييرات اساسي ايجاد شده در ساختار برنامه، حضور او در برنامه هفت را به عنوان منتقد دچار خدشه نساخته و او همچنان منتقد اين برنامه باقي مانده است.
گبرلو كارشناس و مجري برنامه در ابتداي اين برنامه در خصوص سري جديد برنامه هفت گفت: هفت همچون سينما يك رسانه است، از زيبايي ها سخت مي‌گويد و مطالبات را به طور جدي دنبال مي‌كند تا سينمايي در خور شان ايران سربلند و سرافراز داشته باشيم ما از چنين سينمايي درس زندگي و اخلاق و اميد گرفتيم و اكنون به افتخار اين سينما در مقابل شما نشستيم.
حبيب كاوش در پاسخ به سوال مجري برنامه در خصوص مشكلات اكران در مصاحبه تلفني گفت: مسئولان مياني باعث ايجاد چنين مشكلاتي شدند و خودشان هم بايد پاسخگو باشند، در حقيقت مسئولين رده بالاي حوزه در اين موضوع دخالت ندارند.
وي در ادامه افزود: دو فيلم گشت ارشاد و خصوصي در اكران نوروز دچار مشكلات فراواني شدند، در حالي كه در كشور ما قانون حرف اول را مي زند اما اين دو فيلم توقيف شدند.
وي در خصوص ماهيت شواري صنفي افزود: شوراي صنفي منتخب يك جمع است و بايد منافع آن جمع را در نظر بگيرد.
وي در خصوص اكران "شور شيرين" در سينما ‌آزادي گفت: سينما آزادي نسبت به اكران فيلم سينمايي شور شيرين رفتاري فراقانوني داشته و از كپي اين فيلم برداري اكران استفاده مي كند، و با اين سينما رفتاري قانوني خواهيم داشت./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار