در پي حواشي بوجود آمده سرپرست دبيري فدراسيون قايقراني نامه اي را به فدراسيون جهاني ارسال كرد.


 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  طالبي، سرپرست دبيري فدراسيون طي نامه اي در پاسخ به نامه رئيس فدراسيون جهاني خواستار توضيح در خصوص مبناي قانوني تعليق و قايقراني ايران از سوي  شد كه در اين نامه آمده است.
 علاقه منديم تا  از شما تقاضا كنيم تا مبناي قانوني كه بر اساس آن تصميم كميته اجرايي ICP  در موضوع ايران گرفته شده است را توضيح دهيد تا آنجايي كه ما در اساسنامه ICP بررسي كرديم هيچ مبناي قانوني پيدا نكرديم كه دخالت كميته اجرايي ICP در انتخابات يا تاريخ كنگره فدراسيون هاي ملي را توضيح دهد.
اميدواريم كه جنابعالي (خوزه پرونا رئيس فدراسيون جهاني كانو) در نظر داشته باشيد كه موفقيت فعلي قايقراني در ايران با تلاش هاي افراد بسياري در طول بيش از 70 سال بدست آمده است كه دنيا مالي تنها يكي از آن افراد است.
ما ايمان داريم كه چنين تصميمي تاثير جدي در آينده قايقراني در ايران خواهد گذاشت و تمامي مربيان و ورزشكاراني كه براي رسيدن به اين مرحله در قايقراني تلاش كرده اند را نااميد خواهد كرد.
 ياد آور مي شود: هفته گذشته مسئولان فدراسيون جهاني قايقراني(ICP) با ارسال نامه اي از تعليق حضور 2 قايقران كشورمان در رقابت هاي المپيك 2012 خبر داد./ق
برچسب ها: حواشی ، درخواست ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار