ارومیه/

آذربایجان غربی آماده میزبانی شایسته از 3500 دانشجوی ورزشكار ایرانی

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان آماده میزبانی شایسته از 3500 دانشجوی ورزشكار ایرانی است.

ابراهیم فتح الهی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی كشور از بیست و یكم تا سی و یكم تیرماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود كه سعی می كنیم این مسابقات را با بهترین كیفیت برگزار كنیم.

وی اضافه كرد: تمامی نهادهای اجرایی در این خصوص آماده هستند و با تمام توان در راستای اجرای هرچه بهتر این رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی تلاش می كنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در طول سالهای اخیر در استان اظهار كرد: همگرایی خوبی میان دستگاهها برای برگزاری مسابقات مختلف در سطح ملی و بین المللی وجود دارد كه این رویداد ورزشی نیز یكی از این مسابقات است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: با توجه به میزبانی خوب مسابقات در استان، مسئولان ارشد كشوری با روی باز، میزبانی آذربایجان غربی را می پذیرند و ارومیه در حال حاضر به پای ثابت میزبانی مسابقات تبدیل شده است.

فتح الهی اظهار كرد: مدیریت ارشد استان تلاش می كند موقعیت مناسبی برای آذربایجان غربی و ارومیه فراهم كند كه این امر می تواند مقدمه ای برای توسعه و پیشرفت استان باشد.

وی حضور 3500 دانشجو از سراسر كشور در ارومیه را فرصت مغتنمی برای معرفی ویژگیهای گردشگری استان و ارومیه ذكر كرد و گفت: دانشجویان به دلیل جایگاه خود در خانواده ها می توانند سفیر خوبی برای شناساندن ظرفیتهای گردشگری استان به دیگر مناطق كشور باشند.

وی همچنین با اشاره به دیگر رویدادهای فرهنگی و ورزشی استان در سال جاری اظهار كرد: همایش «ارومیه، شهر ایرانی» و شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا در مهر ماه سال جاری از مهمترین برنامه های اجرایی در استان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.