امير قلعه نوعي، سرمربي تيم استقلال در حال بررسي شرايط چند بازيكن خارجي است تا تاثير حضور آن ها را در تمرينات استقلال ارائه كند زيرا اين تيم 4 جاي خالي براي جذب بازيكن خارجي دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه  نوعي اعلام كرده است براي حضور بازيكن خارجي در تيمش شرايط خاصي را در نظر دارد زيرا قصد ندارد با حضور بازيكنان خارجي كه تاثير گذاري زيادي ندارد سهميه و پول باشگاه را هدر دهد.

وي اعلام كرده است تا زماني كه بازيكني از هر لحاظ توجه وي را جلب نكند براي خريد آن اقدامي را انجام نمي دهد.

گفتني است ، وي 2 بازيكن را براي حضور در اردوي تركيه مورد تاييد قرار داده است كه هر 2 برزيلي هستند و قرار شده است كه آن ها در اردوي تيم در تركيه به آبي پوشان ملحق شوند و سرمربي تيم عملكرد آن ها را در اردو مورد بررسي قرار دهد.

وي اعلام كرده است فيلم بازي آنها را تماشا كرده است و به توانايي آنها واقف است اما حضورشان در تمرينات الزامي است زيرا آنها پس از انجام تست پزشكي مي توانند براي عقد قرارداد اقدام كنند.

سرمربي استقلال معتقد است بازيكناني كه از كشور برزيلي و آمريكاي جنوبي وارد ايران مي شوند بيشتر از ديگر بازيکنان مي توانند خود را با شرايط تيم هاي ايراني وقف دهند به همين دليل تمايل وي به حضور بازيكن برزيلي در استقلال است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار