اعضای تیم استقلال برای حضور در اردو خارجی پیش از آغاز فصل آماده می شوند از طرفی به دستور مربیان تیم پزشکان از اعضای تیم تست پزشکی گرفتند تا شرایط را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تمامی اعضای تیم استقلال در تست پزشکی شرکت کردند و در این میان چند عضو تیم با شرایط متفاوتی روبرو شدند که پزشکان برای آنها برنامه جداگانه ای را در نظر گرفتند.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال پیش از آغاز اردوی فشرده در ترکیه، با انواع تست های پزشکی روبرو شدند و کادر پزشکی در گزارش کامل را از عملکرد کل اعضای تیم به سرمربی آبی ها ارایه کردند.

از طرف چند بازیکن تیم استقلال با شرایط متفاوتی روبرو هستند زیرا به عقیده مربیان و گروه پزشکی، آنها با اضافه وزن کمی روبرو هستند که مربیان خواستار رسیدگی به این موضوع شدند به همین دلیل پزشکان برنامه تغذیه مدونی در اختیار این اعضا قرار دادند تا پیش از آغاز اردوی فشرده تیم شرایط به حالت قبل بازگردد و مشکل بدنی این اعضا هرچه سریعتر حل شود.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال قرار است در اردوی ترکیه برنامه بدنسازی فشرده و ویژه ای را پشت سر بگذارند تا بتوانند در آغاز لیگ و تا پایان فصل بدون مشکل پیش بروند./مح
برچسب ها: مربی ، پزشکان ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار