معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: المپیاد ورزشی محلات با رویکرد ترویج تفریحات سالم ورزشی با استقبال گسترده شهروندان و ورزشکاران در سطح محلات غرب تهران در حال اجرا است.

عباس بابازاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: برنامه های ورزشی با رویکرد ترویج تفریحات سالم و غنی سازی اوقات فراغت در سطح محلات در حال انجام است.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 ادامه داد: المپیاد ورزشی محلات در 11 رشته فوتبال، تکواندو، دارت، شطرنج، بدمینتون ، کاراته و... در بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی لیگ محلات ، اضافه کرد : برگزاری مسابقات ورزشی محلات علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ترغیب هر چه بیشتر آنها به ورزش، شناسایی استعدادهای ورزشی نوجوانان و جوانان مستعد را نیز به همراه دارد.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 با بیان اینکه توسعه سرانه های ورزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: در حال حاضر به منظور افزایش دسترسی شهروندان به امکانات ورزشی و تفریحی 37 زمین چمن مصنوعی در محلات غرب تهران راه اندازی شده است.
بابازاده در پایان خاطر نشان کرد: همایش ها و مسابقات ورزشی براساس تقویم روز شمار ورزشی منطقه به صورت مستمر در حال انجام است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار