با شروع فصل تابستان دهکده تابستانی هشت بهشت به منظور تامین اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهر ری فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرهنگسرای والا واقع در منطقه 20 فضایی را ایجاد کرده تا تمامی کودکان و نوجوانان به همراه والدین خود از برنامه های رایگان و متنوع این مجموعه استفاده کنند.
مدیر فرهنگی هنری و مدیر فرهنگسرا ولا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کلبه قصه گویی، کلاژ، گل بازی ، نقاشی، بازی و سرگرمی نمایش عروسکی قندو عسل همراه با پیام های آموزشی و ایستگاههای تبادل اسباب بازی بین کودکان 8 غرفه ای است که هر هفته در طول فصل تابستان میزبان کودکان و نوجوانان است.
رضا موسوی در ادامه تصریح کرد: اجرای بازی های ایرانی هم چون طناب کشی، هفت سنگ،‌ لی لی و.... و مسابقه ماهی گیری از حوضچه دهکده و نقاشی ، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید نماز و قصه های قرآنی از دیگر برنامه هایی است که برای پر کردن اوقات فراغت کودکان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: این جشنواره از ابتدای تابستان شروع شده است و تا قبل از ماه مبارک رمضان فعال است و بعد از ماه مبارک رمضان بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفته و تا پایان تابستان دایر است.
دهکده بهشت از ساعت 18 عصر پنج شنبه در فضای بازخانه فرهنگ 13 آبان فرهنگسرا ولا به نشانی شهر ری، 13 آبان پارک اندیشه میزبان علاقه مندان است.
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55523949 مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی تماس حاصل فرمایند./ز

برچسب ها: هشت بهشت ، ری ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار