تشکیل 750 تیم روبوتیک در منطقه 20

شهرداری منطقه 20 دردومین نمایشگاه بین المللی بازیهای رایانه ای تهران که با شرکت های بازی سازی 11 کشور دنیا و جمعی از فعالان عرصه بازی های رایانه ای حضوری چشم گیری داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مدیر برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی منطقه 20 گفت: کانون رباتیک یکی از کانون های هفت گانه جشنواره شکوفا است که در منطقه 20 به عنوان کانون رباتیک شهر تهران، ثبت نام آن آغاز شده است.
جواد کریمی با اشاره به اینکه شهروندان از تمامی سطوح شهر تهران تا 15 تیر ماه فرصت ثبت نام دارند افزود: علاقه مندان می توانند با ورود به سایت www.farhangi.tehran.ir  در کانون رباتيک شهر تهران عضو شوند و پس گذراندن دوره هاي آموزشي تخصصي در مسابقات محله اي، منطقه اي و سطح شهر تهران شرکت کنند.
وي در ادامه با اشاره به اینکه دومین  نمايشگاه بین المللی بازي هاي رايانه اي تهران با حضور شرکتهای بازی سازی 11 کشور دنیا و جمعی از فعالان عرصه بازی های رایانه ای داخلی از ساعت 10 صبح تا 20 هر روز از ششم تا دهم تیر ماه برگزار شده است اظهار داشت: غرفه اختصاصي منطقه  در اين نمايشگاه با محوريت رباتيک دایر است و ربات های امدادگر، مين ياب، پرنده، هلماز و سازه هاي فضايي از جمله مواردي است که در اين محل به نمايش گذاشته مي شود.
مسئول کانون رباتیک محلات شهر تهران در ادامه اذعان داشت: به منظور رفاه حال شهروندان عضوگيري کانون رباتيک در غرفه رباتيک منطقه 20 نمايشگاه مورد نظر نيز صورت گرفته است.
جوادی در پایان خاطر نشان کرد: بالغ بر 750 تیم روبوتیک  در منطقه 20 تشکیل شده است که بیشتر اعضای این کانون ها در جشنواره ها و مسابقات مختلف این رشته موفق به کسب رتبه های جهانی ملی شده اند و با کمک تیم های روبوتیک شهری و اعضای علمی کانون که اکثرا اساتید دانشگاهی جوان و نخبه هستند لیگ های در رده های جونیور ، فان و بزرگسالان دسته بندی شده است و مسابقات محله ای در مرداد ماه برگزار می شود و برندگان این مرحله، شهریور ماه در سطح منطقه ای مسابقه می دهند.
شایان ذکر است مسابقات بین منطقه ای در دی ماه برگزار و اهدا جوایز در جشنواره ای در دهه فجر برگزار خواهد شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار