استان گلستان با تعداد 132 تعاونی بیشترین و استان کهیکلویه و بویراحمد با تعداد 13 کمترین تعاونی ثبت شده در سه ماهه اول سال جاری را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسینی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده در سه ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به بخش های کشاورزی با 485 و صنعت با 456 واحد است.
وی افزود: استان گلستان با تعداد 132 تعاونی و استان کهکیلویه و بویر احمد با تعداد 13 تعاونی بیشترین و کمترین تعاونی ثبت شده در سال جاری را به خود اختصاص داده اند.
حسینی در ادامه تصریح کرد: تعاونی های کشاورزی با 4 هزار و 149 نفر دارای بیشترین تعداد اعضا و تعاونی های بخش صنعت با 4 هزار و 20 نفر عضو در مکان های بعدی قرار دارند.
معاون وزیر تعاون، کار  و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: بیشترین فرصت شغلی مربوط به تعاونی های بخش صنعت با 6 هزار و 321 نفر و پس از آن تعاونی های کشاورزی 4 هزار و 196 نفر است.

*بخشی از مطالبات بازنشستگان پرداخت شده است
در ادامه ارکانی مدیر کل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سخنان شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مطالبات بازنشستگان اظهار داشت: مجموع  مطالبات بازنشستگان کشوری یک هزار و 830 میلیارد تومان است که تاکنون بخشی از این مطالبات پرداخت شده است که امیدواریم با همکاری سازمان خصوصی سازی هر چه سریعتر باقی مانده مطالبات بازنشستگان نیز پرداخت شود.
وی تاکید کرد: در دو سال اخیر با حمایت رئیس جمهور مطالبات انباشته شده بازنشستگان از دوره های گذشته پرداخت شده که در این خصوص می توان به پرداخت یک هزار میلیارد تومان بابت پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از 79 و پرداخت یک هزار و 830 میلیارد تومان مطالبات 830 هزار بازنشسته کشوری اشاره کرد که همین امر موجب شده است که در دولت دهم رضایت عمومی بازنشستگان افزایش پیدا کند./ل
برچسب ها: گلستان ، تعاونی ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار