فرماندار اهر گفت: سهم اشتغال شهرستان اهر در سالجاری 6000 نفر می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، صدیقی دیروزدر جلسه کارگروه اقتصادی اظهار امیدواری نمود با تداوم برنامه های اشتغالزایی دولت و حمایت جدی از بخش خصوصی با ایجاد زیرساختها زمینه را برای سرمایه گذاری در شهرستان اهر فراهم نمائیم.

وی، همچنین از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه تلفیظ معدن مس مزرعه از سال آتی خبر داد و افزود: این طرح زمینه اشتغال برای 500 نفر را فراهم می کند.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر از آغاز عملیات اجرایی کارخانه آهک هیدراته، تولید آهن میلگرد، قند طعم دار، صنایع تبدیلی میوه و ادوات کشاورزی، صنایع جنبی مس در شهرستان اهر خبر داد و اظهار امیدواری نمود با اجرای این طرح ها زمینه برای اشتغال بیش از  دو هزار نفر فراهم گردد.

این مقام مسئول همچنین از ایجاد اشتغال 1476 نفر در یکسال گذشته خبر داد و افزود: برای اجرای طرح های کشاورزی بالغ بر 114 میلیارد ريال تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

صدیقی در این جلسه از کسب رتبه دوم استانی در اعطای تسهیلات و اشتغال در بخش مشاغل خاندگی خبر داد و افزود: تاکنون بالغ بر 45 میلیارد ريال تسهیلات برای اشتغالزایی 1439 نفر پرداخت شده است و از طریق بنگاه های زودبازده نیز زمینه برای اشتغال 337 نفر فراهم شده است./س
برچسب ها: اشتغال ، اهر ، سالجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.