لرستان/

رقابت فرهنگی هنری 700 دانشجوی فنی و حرفه‌ای کشور آغاز شد

با حضور ۷۰۰ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور در خرم‌آباد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  مدیر دانشگاه فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد صبح امروز در مراسم آغاز به کار جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران کشور در خرم‌آباد گفت: این جشنواره در 12 رشته از امروز آغاز می‌شود و در مجموع 800 نفر به عنوان مهمان و شرکت‌کننده در این جشنواره شرکت دارند.‌

نادر طرهانی‌نژاد با بیان اینکه این جشنواره به مدت چهار روز در خرم‌آباد برگزار می‌شود، افزود: دانشجویان سراسر کشور در این جشنواره در رشته‌های قرآن در بخش قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، ترجمه، ‌تفسیر و حفظ،‌ نهج‌البلاغه،‌ نقاشی،‌ کتاب‌خوانی،‌ کاریکاتور، عکاسی، شعر و خوش‌نویسی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: در ادامه به نفر اول هر رشته مبلغ 400 هزار تومان، دوم 300 هزار و سوم و چهارم هر کدام 200 هزار تومان داده می‌شود.

مدیر دانشگاه فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد گفت: این جشنواره از امروز تا 14 تیرماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

طرهانی‌نژاد با بیان اینکه این جشنواره با حضور 700 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود، گفت: از استان لرستان 16 دانشجو در این جشنواره شرکت دارند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.