رودهن/

هدف دشمن از توطئه ها و تحریم ها بر سر اسلام گرایی ملت ایران است

رودهن- باشگاه خبرنگاران امام جمعه موقت شهرستان دماوند گفت: دشمن با تحریم ها و توطئه های مختلف هدفی جزء تضعیف و تخریب اندیشه ها و آرمان های اسلامی را در جهان ندارد.

حجت الاسلام "محسن کرمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به فرمایشان گهربار و ارزشمند مقام معظم و معزز رهبری در دیدار با قاریان و حافظان 65 کشور جهان در جوار بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار، تدبر در آیات الهی، فهم معارف قرآنی و درس آموزی از قرآن مجید را نیاز اساسی ملتهای مسلمان خواندند.

وی با بیان اینکه مقام معظم انقلاب ترویج قرآن، انس با قرآن و توجه به فرامین قرآنی را بسیار مورد تاکید قرار دادند، بر لزوم توجه به این مهم در کشور با هدف توسعه و گسترش روابط اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی، فرهنگی و غیره برای داشتن جامعه ایی سالم و ایمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام کرمانی تصریح کرد: ایشان، عشق و دلدادگی ملت ایران به قرآن کریم را موهبتی الهی و نیازمند شکرگذاری عمیق پروردگار دانستند و معتقد بودند که قرائت، حفظ و روخوانی قرآن کریم اگرچه بسیار ارزشمند است ولی آنچه به عنوان یک اصل می توان مورد توجه قرار داد، تدبر و اندیشه در فرامین و معانی این کتاب مقدس است.

امام جمعه موقت شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: ملتهای مسلمان به ویژه ملت ایران امروز با ایمان و اعتقاد راسخی که نسبت به آرمان ها و اندیشه های قرآنی و اسلامی و از سویی دیگر وعده های الهی دارند، توانسته اند در برابر توطئه های دشمن استقامت به خرج دهند و از هیچ سناریو و تحریمی نحراسند.

وی در ادامه به فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با رئیس، مسئولان عالی و قضات قوه قضاییه اشاره کرد و بیان داشت: ارتقاء دستگاه قضایی بمنظور تحقق عدالت قضایی در جامعه جزء مهمترین هدف برشمرده شده از سوی مقام معظم رهبری به دستگاه قضایی است.

امام جمعه موقت دماوند ادامه داد: آنچه امروز در کشور بسیار مورد توجه می باشد و می توان به عنوان یک ارزش قلمداد کرد، همکاری همه دستگاهها بویژه قوای سه گانه است که برای رسیدن به این جایگاه لازم است دولت، مجلس و قوه قضاییه، همه در جبهه واحد دفاع از اسلام، ملت ایران و هویت کشور در مقابل تلاش همه جانبه قدرتهای استکباری، قرار گیرند و از هرگونه اختلاف و تفرقه که زمینه فرصت سازی برای غرب را فراهم می کند، پرهیز کنند.

این مقام مسئول تدوین برنامه جامع، در راستای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت کشور را با توجه به چشم انداز بیست ساله نظام بسیار ارزشمند دانست و افزود: ملت ایران امروز این اختلاف ها و تفرقه ها را با وجود حجمه های دشمن نمی پذیرند و این مسئولان هستند که با اتحاد و همدلی می توانند یاس و ناامیدی را از مردم دور کنند و به آنان در این شرایط دلگرمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن هدفی جزء تخریب و تضعیف اسلام، اندیشه های اسلامی و آرمانی را ندارد و آنچه در کنار تمامی مخالفت ها و بهانه ها دیده می شود تنها بر سر اسلام گرایی ملت ایران است.

وی با اشاره به آیه ای از آیات قرآن کریم، افزود: "یهود و نصارا هیچ گاه از شما راضی نخواهند شد مگر آنکه همچون آنان باشید و بنده و عبد آنان گردید"؛ امروز این حقیقت را می توان از دشمن دید که چگونه برای سوق دادن ایران و تمامی کشورهای مسلمان جهان به سوی اندیشه های غرب و غیر اسلامی تلاش می کنند.

کرمانی با اشاره به اتحاد و همدلی در بین مسلمان جهان و ملت ایران، اذعان داشت: لازمه آگاهی دشمن بر سر اتحاد و همدلی ملت های مسلمان جهان است چراکه قبل از آن نیز شاهد تمامی توطئه های آنان بوده ایم و امروز نیز اگر چه پر تلاش تر از گذشته به میدان آمده اند ولی این همدلی ها آنان را به اهدافشان نخواهد رساند./س

برچسب ها: دشمن ، ایران ، اسلام گرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.