معاون فرهنگی ،‌ اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : افرادی که به منظور خدمت به استان سیستان و بلوچستان می‌آیند باید امنیت و آرامش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  کاوه اشتهاردی روز گذشته در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان به امکانات و اعتبارات صندوق تامین اجتماعی اشاره و اظهار داشت: صندوق تامین اجتماعی کارهای ارزشمندی انجام داده و عملکرد قابل قبولی داشته است که باز با حضور مدیرعامل فعلی، گام‌های خوبی از جمله دریافت بدهی صندوق از دولت انجام شده که می‌تواند منشأ تحولات سازنده باشد.

وی افزود: چنانچه بخواهیم به مردم این منطقه خدمت کنیم باید نگاه فعلی را عوض کنیم و این نیازمندکار فرهنگی است.معاون فرهنگی ـ‌ اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: اگر بخواهیم پزشکان را در این بیمارستان نگه داریم باید سرویس دهی خوبی داشته باشیم اگر این اتفاق افتاد هر یک از این افراد مبلغ می‌شوند و پزشکان بیشتری تمایل به حضور در این استان خواهند داشت.

اشتهاردی ادامه داد: لذا باید زمینه‌ای ایجاد شود که افرادی که به این استان می‌آیند و هدفشان خدمت است احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

وی ضمن عیادت از بیماران با برخی از آنان پیرامون امکانات و خدمات ارائه شده توسط بیمارستان گفت‌وگو کرد.در ادامه این بازدید جمعی از مدیران بیمارستان نیز با وی دیدار و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را بازگو کردند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان به مشکلات مربوط به بخش درمان اشاره کرد و گفت: با توجه به بحران‌هایی که در استان است، پرسنل از جان خود مایه می‌گذارند اما از لحاظ رفاهی خیلی نمی‌توانیم زحمات آنان را جبران کنیم.

محمدحسین اباذری افزود: در استان ما هیچ جاذبه‌ای وجود ندارد که با آن بتوانیم پزشکان را نگه داریم و یکی از دلایلی که بیمارستان زابل با 7 میلیارد تومان هزینه هنوز بلا استفاده مانده، همین موضوع است.

وی بیان داشت: هنگامی که این پزشکان در مطب‌های خود ماهیانه بین 8 تا 10 میلیون تومان درآمد دارند چگونه می‌توان آنها را برای حقوق 3.5 میلیون تومانی بیمارستان تامین اجتماعی نگه داشت و از طرفی این حقوق در مقایسه با حقوق پزشکان مراکز دانشگاه علوم پزشکی خیلی کمتر است./س

برچسب ها: آرامش ، سیستان ، بلوچستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.