مجموعه "داوران" به تهيه كنندگي سعيد شاهسواري و كارگرداني احمد اميني به حل اختلافات مردم مي ‌پردازد.

سيامك اطلسي بازيگر و دوبلور پيشكسوت با اشاره به دلايل حضورش در مجموعه داوران در گفتگو به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از سال ها حضور كمرنگ در عرصه بازيگري با خواندن فيلمنامه خوب داوران و حضور سعيد شاهسواري و اميني در جايگاه تهيه كننده و كارگردان، ايفاي نقش در اين مجموعه را پذيرفتم.
وي تصريح كرد: من در يكي از اپيزودهاي اين مجموعه بازي مي‌كنم كه دچار گرفتاري و مشكلي مي‌شوم و مسعود رايگان در جايگاه داور به حل و مشكلات ما مي‌پردازد.
اين دوبلور سيما با اشاره به حضور دو چهره محبوب عرصه بازيگري اظهار داشت: مسعود رايگان در نقش داور و گلچهره سجاديه يكي ديگر از بازيگران صاحب نام اين مجموعه تلويزيوني هستند.
اطلسي در خصوص موفقيت اين مجموعه افزود: به طور قطع با وجود تيم با تجربه، داوران به موفقيت شايان توجهي دست پيدا مي‌كند و معتقدم توان باز كردن جايگاه را در دل مخاطبان دارد.
گفتني است، مجموعه داوران در 16 قسمت 45 دقيقه اي تهيه و توليد شده و امكان بيشتر شدن قسمتهاي آن تا 26 قسمت نيز وجود دارد.
شايان ذكر است اصغر عبدالهي، جميله دار الشفايي، سعيد شاهسواري، تيم نويسندگان الهام صالحي،‌طراح گريم ناصر شكوهي نيا، صدابردار، كيوان معتمدي تصويربردار، غزل شاكري طراح صحنه و لباس از عوامل دست اندركار داوران هستند.
همچنين احمد اميني پيش از اين فيلمهاي سينمايي، چتري براي دو  نفر، غريبانه، سايه هاي هجوم، اين زن حرف نمي‌زند، بي خداحافظي و مجموعه هاي باران عشق ،‌اولين شب آرامش و بي گناهان را كارگرداني كرده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار