افسانه پاكرو بازيگر سينما و تلويزيون تصميم گرفته اولين فيلم بلند سينمايي خود را كارگرداني كند.

افسانه پاكرو بازيگر سينما و تلويزيون كه قدري در عرصه هنر كم كار شده است در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: امروز ديگر كم تر پيشنهادي مطرح مي شود كه نظر مرا به بازي در آن جلب كند.
وي ادامه داد: فقط بازي و نقش خودم در يك پروژه برايم حائز اهميت نيست بلكه تيم بازيگري كه با آنها نيز كار مي‌كنم برايم بسيار اهميت دارد.
پاكرو كه حدود 9 سال در عرصه بازيگري فعاليت مي‌كند، ادامه داد: حدود 9 ساله در عرصه بازيگري به فعاليت مي‌پردازم كه براي رسيدن به اين جايگاه زحمات بسياري كشيده ام يادم مي آيد آن هنگامن كه من وارد اين عرصه شدم سينما براي خود حرمت داشت در صورتي كه امروز ديگر سينما آن عظمت را ندارد.
اين بازيگر به حضور بازيگران سينما و تلويزيون در جايگاههاي متفاوت اشاره كرد و گفت: همه چيز اين روزها تغيير كرده و بازيگران تلويزيون در سينما حضور پيدا مي‌كنند و يا بر عكس اين موضوع به شدت مرا آزار مي دهد، زيرا ديگر براي كارگرداني بازيگران حرفه اي و كار بلد مهم نيستند و آنها به راحتي و به هر طريقي فيلم خود را مي‌سازند.
پاكرو به شرايط بد سينماي ايران  اشاره كرد و گفت: احساس مي‌كنم سينماي ايران مريض شده است سالهاي گذشته در اين فصل بيشترين توليدات سينمايي را داشتيم اما  امروز مي‌بينم كه سينماي ايران با كم ترين محصولات سينمايي روبرو است.
وي افزود: با توجه به شرايط بد پيش آمده در عرصه بازيگري مدتي است تصميم گرفته ام فيلمي را كارگرداني كنيم كه هم اكنون در حال نوشتن اين فيلمنامه هستم.
وي اظهار داشت: ساليان گذشته دوره هاي كارگرداني را گذرانده ام و امروز تصميم گرفته ام اولين فيلم بلند خود را كارگرداني كنم.
اين بازيگر به همكاري با عوامل حرفه اي و غير حرفه اي اشاره كرد و گفت: با عوامل حرفه اي و همچنين غير حرفه اي بسياري كار كردم كه صرفاً حرفه اي بودن گروه برايم ملاك نمي‌باشد بلكه صميميتي كه بينمان حاكم است بيشتر از هر چيز ديگري اهميت دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار