مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران گفت: بخش تفریحی باغ موزه قصر در تابستان امسال بهره ‌برداری مي شود .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،علی اصغر مونسان پیرامون با بيان اينكه باغ موزه قصر در تابستان آماده بهره برداري مي شود، عنوان كرد:" موزه روباز باغ ایرانی " با تنوع گیاهی و فضايی دلنشین برای استفاده عموم شهروندان آماده می شود .
وی با اشاره به اينكه  موزه تاریخ انقلاب اسلامی ایران یکی از بخش های اصلی محسوب مي شود ،اظهار داشت: این موزه مبارزات مردم در دوران ستم شاهی را به تصوير خواهد كشيد.
مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران اضافه كرد: موزه زندان نيز روایتی از اتفاقاتی ايست که در دوره رژیم ستم شاهی رخ داده است.

وی با بیان اینکه سه حیاط موجود در زندان نیز با قابلیت پخش فیلم و نماهنگ و ویدئوهای مفهومی جهت بازدید علاقه مندان در دست تکمیل است،خاطر نشان كرد : سر در زندان قصر با توجه به ویژگی خاص آن در زمان پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نمادی از آزادی زندانیان در بند رژیم ستم شاهی به طور کامل بازسازی شده و از فضای داخلی آن نیز برای استقرار سامانه های حفاظت و حراست مجموعه استفاده می شود.

مونسان مسجد ،  زور خانه قصر ، باغ های ایرانی، کتابخانه مرکز تحقیقات ،گالری های مختلف، فضاهای نمایشگاهی و فرهنگی چایخانه و سفره خانه سنتی ، مراکز عرصه محصولات فرهنگی ،بازارچه محصولات هنری و صنایع دستی از دیگر بخش های این باغ موزه عنوان كرد.


برچسب ها: باغ ، موزه ، قصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار