عملکرد وزارت ورزش و جوانان طی هفته های گذشته باعث شده که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موشکافی بیشتری به کار کرد این وزارتخانه بپردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تغییرات گسترده ای که طی هفته ها و ماه های اخیر در رأس برخی فدراسیون های ورزشی صورت گرفته با واکنش های مختلف مدیران ورزشی داخلی و همچنین فدراسیون های ورزشی بین المللی همراه بوده است.

برخی ها در داخل این جابجایی ها را مفید و مناسب دانستند و در مقابل این افراد، برخی دیگر بودند که معتقدند این جابجایی ها کارشناسانه نیست و ورزش ما از این موضوع متضرر می شود به هر حال این تفاوت نظرها و نامه هایی که از داخل به فدراسیون های جهانی زده می شود و پیرو آن جوابیه هایی که از فدراسیون جهانی به ایران فرستاده می شود و تهدیداتی که مبنی بر تعلیق فدراسیون های ماست در این روزها ورزش کشورمان را در استانه المپیک 2012 لندن با مشکلاتی روبرو ساخته است.

اتفاقات اخیر ورزشی کشورمان با حضور محمد علی آبادی در لندن همراه شد جائیکه وی عنوان کرد برای رفع تعلیق فدراسیون قایقرانی هر کاری می کند و حتی ممکن است دنیامالی به سمت قبلی خود باز گردد.

اما این مسائل باعث شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و در رأس آنها فراکسیون ورزشی مجلس دست به کار شوند و پیگیر این موضوع مهم در ورزش کشورمان باشند.

حتی شنیده می شود که برخی از نمایندگان مجلس با جمع آوری امضا به دنبال استیضاح عباسی وزیر ورزش هستند و ممکن است این وزارتخانه نوپا در ماه های ابتدایی تأسیس خود شاهد تغییرات گسترده ای در رأس اداره کنندگانش باشد.

به هر حال امروز قرار است عباسی برای ادای پاره ای توضیحات به مجلس شورای اسلامی برود حال باید منتظر باشیم و ببینیم که عباسی می تواند نمایندگان را در مورد اتفاقات اخیر ورزش قانع کند و یا اینکه ورزش کشورمان بار دیگر دستخوش تغییرات گسترده در حوزه مدیریتی می شود./ق

گزارشي از : حمیدرضا حجازي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار