ساري/

نخبگان در شهرداری ساری بکارگیری شوند

عضو شورای شهر ساری به روند جذب نیرو در شهرداری ساری اعتراض کرد و گفت:‌ نخبگان شهر در شهرداری ساری بکارگیری نشدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهدی رضایی‌فرح‌آبادی یکشنبه شب در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت:‌ پرنده برای پرواز به دو بال نیاز دارد و مدیران هم نیازمند دو بال منابع مادی و انسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه منابع مادی در شهرداری بی‌حساب و کتاب و بی‌ضابطه است، گفت: شهرداری ساری بیش از یک هزار و 700 نیرو دارد و باید با شهرداری‌های مشابه، مقایسه‌ای صورت گیرد و ضرورت چنین نیروهایی برای شهرداری ساری مشخص شود.

رضایی‌فرح‌آبادی ادامه داد:‌ نیروهایی که از کانال‌های مختلف به شهرداری تحمیل شدند، غیرفنی و غیرتخصصی هستند.

این مسئول با بیان اینکه تحمیل نیرو به شهرداری هر روز اتفاق می‌افتد و امروز هم چند نیرو جذب شدند، تصریح کرد:‌ باید از نیروهای فعلی، بهره کافی برد.

وی با اشاره به اینکه بار نیروهای اضافی به شهروندان ساروی تحمیل می‌شود، افزود: این روند به نام ساروی‌ها و به کام غیرساروی‌ها بوده و نیروهای غیر بومی در شهرداری ساری مشغول به کار هستند.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه هیچ وقت آمار دقیقی از نیروهای غیربومی شهرداری ساری اعلام نشده و بارها در این رابطه، نامه‌نگاری کرده‌ام، اذعان داشت: بنابر آمار اداره کار، ایجاد اشتغال پایدار نیازمند سرمایه‌گذاری 50 میلیون تومانی است و اگر شهرداری ساری صرفا 50 نیروی غیر بومی داشته باشد، 2.5 میلیارد تومان برای غیرساروی‌ها هزینه کرده‌ایم.

رضایی‌فرح‌آبادی تصریح کرد: ‌اگر همین روند جذب نیرو پیش برود، عمارت فعلی شهرداری جایی برای نیروها نداشته و باید به فکر عمارت دیگری باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه نخبگان شهر در شهرداری ساری بکارگیری نشدند، متذکر شد: اگر هم این کار صورت گرفته باشد، دکترای مدیریت در انبار شهرداری و مهندس عمران هم در بایگانی بکارگیری شده است./ج1

برچسب ها: ساری ، شهرداری ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.